مهدی شاه پیری

«شفیره» در تالار چهارسو شکل می‌گیرد

به گزارش باکس افیس ایران: نمایش «شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری از چهاردهم شهریور ماه در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

«شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری عنوان یکی از تازه ترین نمایش های تئاتر شهر است که از روز دوشنبه چهاردهم شهریو ماه در تالار چهارسوی این مجموعه به صحنه خواهد رفت.

نمایش «شفیره» از جمله آثار برگزیده سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و هفدهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران – مبارک است که در بخش های کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی حرکت، طراحی نور، طراحی لباس و موسیقی موفق به دریافت جایزه شده است.

در این اثر نمایشی که با برداشتی متفاوت از نمایشنامه «مده آ» اوریپید به صحنه می رود داریوش فائزی، مهرنوش بلمه، حامی علیزاده، سهند جعفری زاد، رویا صدوقی، نگین تقوی راد، وصال امینی به عنوان بازیگر حضور دارند.

بابک نصیری خواه آهنگساز، مهدی شاه پیری، داریوش فائزی، حامی علیزاده طراحان حرکت، علی ذاکری، کتایون رزم حسینی، مهدی شاه پیری طراحان صحنه، مهرنوش بلمه طراح عروسک، طراح لباس، دوخت لباس، ساخت عروسک و آکسسوار، رضا خضرایی طراح و مجری نور، امیر قادری طراح چهره پردازی، غزال بلمه طراح پوستر و بروشور، نوید اکبری مبارکه دستیار کارگردان و برنامه ریز، نسیم تاجی دستیار دوم کارگردان، علی ذاکری مدیر صحنه، میلاد گودرزی عکاس و سازنده تیزر، سعید سیادت مجری طرح نیز دیگر عوامل اجرایی نمایش «شفیره» را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «تنها در صورتی پسر زنده خواهد شد که شاه گلوی دختر را ببرد و خونش را بریزد. پادشاه چنین کرد.»

مهدی شاه پیری از جمله هنرمندان فعال حوزه تئاتر است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش به اتمام رسانده است. این هنرمند که تاکنون در عرصه های مختلف نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، کارگردانی تئاتر، انیمیشن، تئاتر عروسکی، طراحی حرکت، گویندگی و تیزر فعالیت های مختلفی را انجام داده است. این در حالی است که بازی و کارگردانی در چندین اثر نمایشی و حضور در جشنواره های مختلف و بین المللی در حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون از جمله دیگر فعالیت های شاه پیری محسوب می شود.

نمایش «شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه پیری از روز دوشنبه چهاردهم شهریو ماه ساعت ۱۹ با قیمت بلیت۸۰ هزار تومان در تالار چهارسو میزبان علاقه مندان تئاتر است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند