جان

هادی حجازی‌فر و امیرمهدی ژوله از «شهید حججی» می‌گویند

به گزارش باکس افیس ایران:  مستند «جان» با محوریت نحوه تبادل پیکر مطهر شهید حججی و بازتاب شهادت یک جوانمرد در میان اهالی هنر و … سه‌شنبه ۱۸ مرداد مصادف با یازدهم‌ محرم حوالی ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

این مستند به کارگردانی امیرحسین نوروزی حاصل سفر او به سوریه است که برای تبادل پیکر شهید حججی و چند شهید دیگر با چند داعشی صورت گرفت.
این مستند به روند مذاکره، تبادل شهدا و تشییع پیکر شهید محسن حججی پرداخته و در روایتی موازی شهادت حججی را در ایران دنبال کرده و پای صحبت اهالی هنر و علما پیرامون واکنش به این شهادت این جوانمرد نشسته است.
مستند «جان» در گروه روایت فتح تهیه شده و در آن چهره‌هایی مثل هادی حجازی‌فر بازیگر و کارگردان، اشکان خطیبی بازیگر، امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر و حجت اشرف‌زاده خواننده، علیرضا قزوه شاعر و … درباره شهیدحججی صحبت می‌کنند.
امیرحسین نوروزی تهیه‌کننده و کارگردان مستند «جان» است و از دیگر عوامل آن می‌توان به تصویربرداران سوریه: امیرحسین نوروزی، مهدی مطهر و یحیی رضایی، تصویربرداران ایران: سامان مختاری، مسعود سرابی و هادی داووی، مدیر تولید ابراهیم استواری و صداگذاری و تدوین نوید سالاری مقدم اشاره کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند