نماهنگ

نماهنگ «شه لب تشنگان» رونمایی شد

به گزارش باکس افیس ایران:  یکی از خوانندگان ترانه‌های انقلابی و آیینی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) نماهنگ «شه لب تشنگان» را منتشر کرد.

محسن توسلی از خوانندگان ترانه‌های انقلابی و آیینی که طی ماه‌های اخیر فعالیت‌های مستمری در تولید آثار حماسی داشته، طی تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود نماهنگ «شه لب تشنگان» را پیش روی مخاطبان قرار داد.

در این اثر موسیقایی تصویری که همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) آماده شده، حسامی محولاتی شاعر، امید رهبران تنظیم کننده، راشا تقی‌پور میکس و مستر و گروه سنج و دمام بیت الزهرا دیگر دست‌اندرکاران را تشکیل می‌دهند.

محسن توسلی از جمله خوانندگان ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه‌بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

وی پیش از این نیز آثاری چون «خیال حرم»، آلبوم «لکربلا حنینا» و تعدادی از دیگر آثار موسیقایی را در دسترس مخاطبان قرار داده بود.

توسلی چندی پیش بود که  پیرامون تولید کمی و کیفی آثار موسیقایی مرتبط با مضامین عاشورایی گفته بود: من بر این باورم که باید در حوزه کمیت نیز آثار متعددی تولید شود، کما اینکه در همین چند سال اخیر دیده‌ام که حتی مداحان شاخص و صاحب نام کشورمان نیز وارد چنین جریانی شده‌اند که از نظر من اتفاق خوبی است. البته بماند که خیلی‌ها هم به این نحوه ورود انتقادهایی داشتند اما من شخصاً موافق این موضوع هستم. به این دلیل موافقم زیرا ما اعتقاد داریم زمانی که امام زمان (عج) ظهور می‌کنند خود را با چند نشانه معرفی می‌نمایند که چند نشانه از این نشانه‌ها مرتبط با سیدالشهدا (ع) است که مثلاً می‌فرمایند: «من جدم امام حسین (ع) است.» این فرمایشات نشان دهنده آن است که در زمان ظهور تمام دنیا امام حسین (ع) را می‌شناسند که حضرت ولیعصر (عج) خود را به ایشان معرفی می‌کنند. پس از این منظر، ما هر کاری که بتوانیم باید در زمینه شناساندن و معرفی حضرت سیدالشهدا (ع) به دنیا انجام دهیم چرا که همه اینها زمینه‌سازی برای ظهور است. ما تا به امروز در زمینه معرفی مبانی فکری امام حسین (ع) به کشورهای دیگر بسیار کم کار بوده‌ایم که باید در این زمینه اتفاقات موثرتری بیفتد.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند