محرم

دومین اثر از پروژه «نواحی اشک ۲» منتشر شد

به گزارش باکس افیس ایران:  تک آهنگ «این دل تنگم عقده ها دارد» به عنوان دومین قطعه از پروژه «نواحی اشک ۲» در دومین روز از ماه محرم پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«این دل تنگم عقده‌ها دارد» دومین قطعه از قطعات ده‌گانه آلبوم «نواحی اشک ۲» به صورت صوتی و نماهنگ منتشر شد. این قطعه در دستگاه ماهور با خوانندگی سید محسن حسینی و تنظیم آرمان مهربان به ثمر رسیده است. طراحی گرافیک این اثر را انوشیروان مانی به عهده داشته است.

هدف از تولید این آلبوم بازسازی نواهای مذهبی – آئینی مرتبط با واقعه عاشورا و ارج گذاری به هنر اصیل آوازخوانی مبتنی بر ردیف آوازی موسیقی دستگاهی ایران است. در همین راستا آلبوم «نواحی اشک ۱» در ماه محرم سال گذشته تولید شد و آلبوم «نواحی اشک ۲» به مناسبت ماه محرم امسال در دست تولید است.

این آلبوم شامل قطعاتی با نام‌های «اشک عزا»، «این دل تنگم عقده‌ها دارد»، «ای سپرده در خرابه جان»، «ساقی لب تشنگان»، «طفلان مسلم»، «حضرت قاسم (ع)»، «حضرت علی اصغر (ع)»، «شه زاده اکبر (ع)»، «حضرت ابالفضل (ع)» و «عزیمت به شام» است.

آلبوم «نواحی اشک ۲» به صورت صوتی و کلیپ در روزهای اول تا دهم محرم به صورت مجازی و عمومی انتشار می یابد و پس از دهه اول محرم به صورت آلبوم در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند