علی عباسی

زر امیرابراهیمی همه چیز را برملا کرد: بسیاری از چیزهایی که در ایران درباره «عنکبوت مقدس» می‌گویند حقیقت ندارد

به گزارش باکس افیس ایران:  فیلم «عنکبوت مقدس» به کارگردانی علی عباسی و با بازی زر ابراهیمی ، از فردا توسط کمپانی وایلد بانچ در فرانسه اکران می‌شود. این فیلم اولین نمایش خود را در جشنواره کن تجربه کرد جایی که زر امیرابراهیمی توانست جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را به دست بیاورد.

زر امیرابراهیمی به تازگی در بخشی از گفتگو با سایت گلدن گلوب برخی واکنش‌ها در ایران را بی‌ربط به مضمون فیلم علی عباسی دانسته و گفته:«من منتظرم که آنها فیلم را ببینند چون چیزهایی گفته‌اند که من نمی‌دانم چطور باید به آنها پاسخ بدهم. چون این فیلم اصلا درباره مذهب و علیه کسی نیست. آنها چیزهایی گفته‌اند که من نمی‌دانم چطور می‌خواهند تغییرش دهند. آنها نمی‌توانند از ما بپرسند چرا این فیلم را اینگونه ساختید؟ چرا شما این کار را انجام داده‌اید؟ چرا زنان در این فیلم بی‌حجاب هستند؟ اما بسیاری از چیزهایی که می‌گویند حقیقت ندارد. پس من منتظرم صورت آنها را بعد از اکران فیلم در فرانسه ببینم، و ببینم که آن وقت آنها چه می‌گویند. این فیلم واقعا برعلیه مذهب نیست»

امیرابراهیمی در ادامه گفت:«این قصه در ایران واقعا در یک شهر مذهبی اتفاق افتاده است، اما همه جا و حتی در فرانسه هم، ما مثال‌های زیادی از این آزارها و زن کشی را داریم. اینکه من چه حسی به عنوان یک زن در خیابان‌ها و تجربه این شکل از آزار در ایران داشته ام در این فیلم هست، اما این ماجرا در همه جای دنیا وجود دارد.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند