فیلم کوتاه

«خیمه شب بازی» آماده نمایش شد

به گزارش باکس افیس ایران فیلم کوتاه «خیمه شب بازی» به کارگردانی و نویسندگی آسیه اسدزاده پس از طی مراحل فنی و عقد قرارداد با پخش‌کننده خارجی آماده نمایش شد.

فیلم کوتاه «خیمه شب بازی» به کارگردانی و نویسندگی آسیه اسدزاده و تهیه‌کنندگی شهرام اسدزاده و مهدی مقصود ضمن عقد قرارداد با پخش‌کننده خارجی، آماده نمایش شد.

همزمان با آماده شدن فیلم، از پوستر آن با طراحی نیلوفر نوایی نیز رونمایی شد.

«خیمه شب بازی» سومین فیلم کوتاه آسیه اسدزاده در مقام کارگردان است که این بار به موضوع تلاش قدرت‌های منفور جهانی از طریق بازی‌های کامپیوتری برای کنترل مردم دنیا و افکار عمومی پرداخته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تعدادی پسربچه در راه بازگشت از مدرسه به خانه مشغول بازی محلی در منطقه بیابانی شده که در نهایت با استخوان‌های جسدی در زیر خاک مواجه می‌شوند. از طرفی کودکی در گروه مشغول بازی کامپیوتری است که در نهایت و در ادامه بازی گروهی را هدف شلیک قرار می‌دهد که همان گروه کودکان است.

حمید میربد، مجید عسگری، نیما مجرد یوسفی، سامیار محمدی، یزدان کوکبی صبا، پارسا طلایی، فربد فرجی، بارمان بوبرده بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

عوامل این فیلم کوتاه نیز عبارتند از: نویسنده و کارگردان: آسیه اسدزاده، تهیه‌کنندگان: شهرام اسدزاده و مهدی مقصود، مجری طرح: موسسه نقطه عطف سینما تئاتر و کمپانی سینمایی seen، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: عارف ابراهیمی، تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ: امیرحسین تحسینی، استودیو rush and cut ، مدیر تولید: میلاد اسدزاده، صدابردار: جابر انصاریان، دستیار دوم کارگردان: حدیث کریمیان، مدیر هنری: داریوش آهنچیان، طراح صحنه: نگین کریمی نظر، طراح لباس: شیدا حشمتی، عکاس پشت صحنه: آیدا اینانلو، منشی صحنه: سارینا سلطانی، طراحی پوستر: نیلوفر نوایی، پخش بین‌المللی: گروه پخش فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند