جایزه

«آب، باد، خاک، نان» ۲ جایزه گرفت

به گزارش باکس افیس ایران:   مستند آب، باد، خاک، نان» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری ۲ جایزه از جشنواره‌های خارجی گرفت.

مستند آب، باد، خاک، نان» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری و تهیه کنندگی سمیه زراعت کار و مهدی زمانپور کیاسری در دهمین جشنواره فیلم کودکان سئول کره جنوبی جایزه خلاقیت را کسب کرد و در هجدهمین جشنواره فیلم مستند «داک اج» نیوزیلند نیز موفق به دریافت تقدیر ویژه هیات داوران فیلم کوتاه شد.

در بیانیه هیات داوران جشنواره کودکان سئول آمده است: «این جایزه به فیلم‌هایی اهدا می‌شود که با خلاقیت و روحیه چالشی خلق شده‌اند و قالب موجود فیلم‌های کودک را می‌شکنند.»

در بیانیه هیات داوران جشنواره «داک اج» نیوزیلند نیز که یکی از رویدادهای سینمایی مورد تایید آکادمی اسکار است آمده است: «سادگی زندگی در روستایی دورافتاده در ایران کشف شده است. با هم بودن، مراقبت و رابطه مردم عادی را با وجود سختی‌های صورت گرفته تماشا می‌کنیم. هیات داوران مایلند داستان سرایی و کارآمد ملایمی را که این فیلمساز در این فیلم نشان می‌دهد قدردانی کند.»

مستند ۲۵ دقیقه‌ای «آب، باد، خاک، نان» که تولیدش بیش از یکسال زمان برده روایتی خوش آب و رنگ و لطیف از زندگی ابوالفضل و ستایش ۲ کودک فهرجی است که در پیچ و تاب سرنوشت، زندگی متفاوتی را تجربه می‌کنند.

پخش بین‌الملل فیلم بر عهده موسسه هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی است.

سایر عوامل «آب، باد، خاک، نان» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهدی زمانپور کیاسری، فیلمبردار: داوود رحمانی، حسن سیدی پریشان، مهدی زمانپور کیاسری، تدوین: محمدرضا وطن دوست، صدابردار: پیام میرتبریزیان، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تولید: تیمور نوربخش، تهیه کننده: سمیه زراعت کار و مهدی زمانپور کیاسری.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند