خانه کاغذی

پخش «مانی هایست» کُره‌ای از نتفلیکس

به گزارش باکس افیس ایران:   قسمت نخست از نسخه کره‌ای سریال پرطرفدار «مانی هایست» (سرقت پول) یا «خانه کاغذی»، جمعه این هفته از سرویس استریم نتفلیکس پخش می‌شود.

پدر سریال مانی هایست یو جی تائه در نقش شخصیت پروفسور ظاهر می‌شود و پارک هائه سو، جون جونگ سئو، لی وون جونگ، کیم جی هون، جانگ یون جو، لی هیون وو، کیم جی هون و لی کیو هو به ترتیب نقش شخصیت‌های برلین، توکیو، مسکو، دنور، نایروبی، ریو، هلسینکی و اسلو را بازی خواهند کرد.

مانی هایست کُره‌ای که به کارگردانی کیم هونگ سون ساخته شده، همچون نسخه اسپانیایی آن، محل جولان گروهی از دزدهاست که اسم شهرها را روی خود گذاشته‌اند، روپوش‌ قرمز و ماسک سفید می‌پوشند و توسط یک مغز متفکر رهبری می‌شوند اما شباهت‌ها میان این دو سریال به همین جا محدود می‌شود.

ماجراهای این سریال در همان دنیای خیالی سریال اصلی در جریان است که در آن کره شمالی و جنوبی در آستانه اتحاد قرار دارند. در بحبوحه این شرایط، تیمی از سارقان به طور زیرزمینی در حال برنامه ریزی سرقت ارز جدید از ضرابخانه کره متحد هستند. این گروه از دزدان حرفه ای در تلاشند از این ضرابخانه چهار تریلیون وون معادل حدود ۳ میلیارد دلار بدزدند.

سریال‌های کره‌ای که تاکنون از نتفلیکس پخش شده‌اند، موفق بوده‌اند؛ سریال‌هایی چون بازی مرکب و اهالی جهنم مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند و رکورد میزان بیننده را شکستند از همین رو نتفلیکس امید دارد مانی هایست کره‌ای نیز به همان اندازه مورد توجه بینندگان قرار گیرد.

سریال مانی هایست (سرقت پول) یا خانه کاغذی یک سریال اسپانیایی معروف در پنج فصل است. داستان این سریال که بر محور دو سرقت بزرگ از ضرابخانه سلطنتی و بانک اسپانیا می‌چرخد، توسط کاراکتری به نام توکیو با بازی اورسلا کوربرو روایت می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند