آلبوم

«از کاروان رفته» منتشر شد

به گزارش باکس افیس ایران:   آلبوم «از کاروانِ رفته» اجرای آثاری از آهنگسازان رضا و مرتضی محجوبی با تدوین و آهنگسازی سیامک جهانگیری و آواز اشکان کمانگری، به یاد رضا و مرتضی محجوبی منتشر شد.

«از کاروان رفته» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی است که طی روزهای اخیر به همت سیامک جهانگیری و آواز اشکان کمانگری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

سیامک جهانگیری، آهنگساز، نوازنده نی و مدرس موسیقی دانشگاه تهران درباره این آلبوم توضیح داد: مجموعه حاضر گزیده‌ای است معطوف به انتخابِ کششِ درون از آثار دوره‌ای خاص که افزون بر زیبایی ساخت و پرداخت قطعات، محصولِ ذهن و دلِ خالقان بی‌تکراری است که موسیقی را همدم و همنشین زیسته‌اند. برون‌دادِ یک اندیشه‌ی مقارن است، چندان که می‌توان جمعی را در فردی و فردی را در جمعی از کلام و آوایش جست، و هم از این‌روست که ماندنی‌ست و مانده است.

جهانگیری افزود: «از کاروانِ رفته» گرچه به نام رضا و مرتضی محجوبی آراسته شده اما آکنده از یاد ابوالحسن صبا، غلامحسین بنان، رهی معیری و بسیارانی دیگر از آن نسل نجیب است.

در این آلبوم، اشکان کمانگری به‌ عنوان خواننده، وحید فتایی به‌عنوان نوازنده، سیروس جمالی به‌عنوان ترانه‌سرا و محیا فرمانی به‌عنوان طراح جلد و موشن گرافیست، جهانگیری را همراهی کرده‌اند.

جهانگیری تاکنون آلبوم‌های مختلفی ازجمله «مطرب درد»، «می‌رسد باران»، «ترنمی برای صبح»، «۲۴ چهارمضراب از ابوالحسن صبا»، «بدرقه‌ی ماه»، «در رگ تاک» و … را روانه بازار موسیقی کرده است.

آلبوم «از کاروانِ رفته» از صبح روز ۲۸ خرداد توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «نغمه ساز آواز» به مدیریت امیر مردانه روانه بازار شده و در تمامی فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و هنری قابل تهیه است


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند