فیلم

فیلم ملاقات خصوصی در سایت ایران تیک

به گزارش باکس افیس ایران:   اگر اهل تماشای فیلم و سریال داخلی باشید، نام فیلم تازه اکران شده ملاقات خصوصی را شنیده‌اید. این فیلم اولین تجربه کارگردانی امید شمس محسوب می‌شود که در ژانر عاشقانه ساخته شده است.

ظاهر و اساس فیلم ملاقات خصوصی بر پایه یک داستان واقعی است. بازیگران فیلم ملاقات خصوصی دارای از جمله بازیگران محبوب کشورمان هستند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فیلم ملاقات خصوصی پرداخته و نحوه خرید بلیت آن را بیان کنیم.

آشنایی کلی با فیلم ملاقات خصوصی

در یک نگاه کلی می‌توان بیان کرد که فیلم‌هایی که دارای ژانر عاشقانه هستند، بسیار پرطرفدار بوده و مورد توجه بینندگان قرار می‌گیرند. شخصیت‌های اصلی این فیلم دختر و پسری به نام پروانه و فرهاد هستند که عاشق هم شده و می‌خواهند به یکدیگر برسند. عشق در روایت این داستان کمی متفاوت است چرا که پدر پروانه زندانی است و برادرش ایمان نیز یک بدهکار فراری است. پروانه به دلیل داشتن مشکلات مالی زیاد در عطاری پدر خود مشغول به کار است.

از سوی دیگر، فرهاد هم سلولی پدر پروانه است که در زندان یک گوشی موبایل مخفیانه دارد تا بتواند گاهی با پروانه ارتباط برقرار کند. این موضوع باعث می‌شود تا پروانه به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم با پدر خود در ارتباط باشد. به گزارش ایران تیک سامانه رسمی خرید بلیط سینما، تئاتر و کنسرت ژانر عاشقانه این فیلم به گونه‌ای است که می‌تواند عاشقان را مدت زمان زیادی میخکوب کند. عشق شکل گرفته که به مرور زمان ایجاد می‌شود باعث می‌شود تا فرهاد از پروانه بخواهد که به ملاقات وی برد. پیچیدگی‌های عاشقانه داستان به حدی است که روابط شکل گرفته میان دنیای زندان و محیط بیرون از زندان پیوند می‌خورد. فیلم ملاقات خصوصی توانسته است فضای دوگانه و فاصله میان آدم و موقعیت‌های مختلف را به خوبی به نمایش در بیاورد.

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی چه کسانی هستند

بازیگران مطرح زیادی در فیلم ملاقات خصوصی با هنرنمایی ایفای نقش کرده‌اند که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی پور، نادر فلاح، شیرین آقا کاشی، حسین پارسایی و غیره اشاره کرد. جالب است بدانید که ایمان شمس به عنوان برادر بزرگ‌تر امید، نقش یک خلافکار قوی هیکل در بازی را ایفا می‌کند که با استفاده از قمه سعی در تهدید دیگران دارد.

علاقه مندان به خرید آنلاین بلیط سینما می دانند وجود بازیگران مطرح که در این فیلم حضور دارند، باعث شده است تا بسیاری از افراد و عاشقان ژانرهای عاشقانه ترغیب شوند تا این فیلم را تماشا کنند.

داستان فیلم روایت‌گر چه موضوعی است

شاید به جرئت بتوان گفت که داستان فیلم ملاقات خصوصی از یک شهر کوچک است که می‌تواند روایت‌گر یک موضوع جذاب باشد. همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، فرهاد و پروانه عاشق یکدیگر می‌شوند اما گهگاه بخاطر برخی از مسائل با یکدیگر اختلاف نظر دارند تا زندگی این دو فرد با هم گره می‌خورد. در حین تماشای این فیلم تا حدود زیادی می‌توان متوجه شد که داستان فیلم ملاقات خصوصی قرار است به کدام سمت و سو کشیده شود، اما فیلم به گونه‌ای نگارش شده است که نمی‌توان مسیر درست را تشخیص داد.

از این رو ممکن است در حین تماشای فیلم به شکل قابل توجهی شگفت زده شوید. سکانس‌های داستانی که در خلال فیلم پخش می‌شود تقریبا تا حدود زیادی غیرقابل پیش بینی است و این می‌تواند تعیین کننده رویه اصلی داستان باشد. با نگاه به ابعاد مختلف این فیلم عاشقانه می‌توان گفت که فیلم به سمت و سوی بیان مسائل اجتماعی نیز می‌رود. بازیگر نقش مرد عاشق هوتن شکیبا است که در سال‌های اخیر نشان داده است که به راحتی می‌تواند نقش یک مرد عاشق پیشه را بازی کند. او با پارنتر خود یعنی پریناز ایزدیار توانسته است یک فیلم عاشقانه زیبا را خلق کند.

بیشتر بازیگران فیلم با هنرنمایی خود توانسته‌اند جایگاه‌شان را در فیلم تثبیت کنند. این امر باعث می‌شود تا یک اثر ساخته شده به خوبی در میان بینندگان محبوب شود. این فیلم در سبک و اندازه خودش ساخته و تولید شده است و با داشتن کارگردان جدید و بازیگران مطرح به عنوان یک فیلم موفق شناخته خواهد شد. فیلم ملاقات خصوصی به تازگی اکران شده است لذا کسانی که به تماشای این فیلم علاقه‌مند هستند می‌توانند جهت خرید بلیت اقدام کنند. اگر به دنبال تهیه کردن بلیت این فیلم هستید بهتر است از سایت ایران تیک دیدن کنید.

خرید بلیط فیلم تازه اکران شده ملاقات خصوصی از ایران تیک

ایران تیک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های فروش بلیت سینما، تئاتر و سرگرمی است که به صورت مداوم در تلاش است تا خدمات خود را افزایش دهد. در صورتی که بخواهید برای خرید بلیط سینما، تئاتر و سرگرمی اقدام کنید، می‌توانید از مجموعه ایران تیک استفاده کنید. در جدیدترین خدمت ارائه شده، بلیت ملاقات خصوصی در ایران تیک قرار گرفته شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل یا پیشنهاد می‌توانید به سایت irantic.com سر زده و از بخش‌ پشتیبانی سوالات خود را مطرح کنید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند