دینگومارو

جزییاتی از گروه «لیان فیوژن»

به گزارش باکس افیس ایران:  سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر از تشکیل یک گروه موسیقی جدید به نام «لیان فیوژن» با حضور هنرمندان مطرح موسیقی تلفیقی و پاپ با تکیه بر تجربیات آلبوم پرمخاطب «دینگومارو» خبر داد.

محسن شریفیان آهنگساز و نوازنده موسیقی نواحی بوشهر که طی سال‌های اخیر با سرپرستی گروه لیان بوشهر مشغول به فعالیت در عرصه‌های مختلف موسیقی است، ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طی ماه‌های اخیر علاوه بر فعالیت‌های متعددی که در عرصه‌های مختلف اجرای موسیقی نواحی منطقه بوشهر داشتم، در تلاشم با تکیه بر همین اجراهای ملی و بین‌المللی با گفتمان جدیدی در عرصه موسیقی کارهایی را انجام دهم.

وی افزود: در این مسیر گروه موسیقی «لیان فیوژن» با ترکیبی متفاوت از گروه «لیان» بوشهر و با تکیه بر تجربه موفق آلبوم «دینگومارو» فعالیت خود را با حضور هنرمندان مطرح عرصه موسیقی تلفیقی و پاپ آغاز کرده‌ام. در این چارچوب رهبری ارکستر به عهده مسعود همایونی و تنظیم آن با بهنام شهرکی است.

این نوازنده مطرح ساز نی‌انبان و پژوهشگر موسیقی نواحی در معرفی دیگر اعضای گروه خود بیان کرد: همایون نصیری، مجید برومند، حمید اکبری، حمزه مقدم، ساسان هاشمی، رادین رفیع‌زاده و آرمن آساتوریان از جمله نوازندگانی هستند که گروه لیان فیوژن را همراهی می‌کنند.

شریفیان درباره نحوه فعالیت گروه لیان بوشهر هم گفت: گروه لیان که در بوشهر فعالیت می‌کند همچنان به معرفی و ارایه موسیقی فولک جنوب می‌پردازد و گروه جدید اخلالی در فعالیت گروه لیان که از سال ۱۳۷۲ تا کنون فعال هست نخواهد داشت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند