جشنواره

استقبال از «سه هزار سال حسرت» جورج میلر

به گزارش باکس افیس ایران:  نمایش فیلم «سه هزار سال حسرت» در جشنواره فیلم کن با تشویق ایستاده و شش دقیقه‌ای حاضران در سالن همراه شد.

جدیدترین ساخته «جورج میلر» کارگردان مطرح استرالیایی با عنوان «سه هزار سال حسرت» با بازی «ادریس البا» و «تیلدا سوئینتون» در بخش غیررقابتی هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن به نمایش گذاشته شد و با استقبال مخاطبان و تشویق شش دقیقه‌ای پس از پایان نمایش فیلم همراه شد.

«جورج میلر» پس از نمایش فیلم اعلام کرد، این نخستین باری بود که این فیلم را دیدیم و اولین نمایش با حضور تماشاگران بود که بسیار تاثیرگذار بود.

«جورج میلر» آخرین بار پیش از فیلم جدیدش با «مکس دیوانه: جاده خشم» به جشنواره کن آمده بود.

فیلم «سه هزار سال حسرت» درباره یک استاد دانشگاه و راضی از زندگی است که با یک غول چراغ جادو روبرو می شود که در ازای آزادی‌اش به او پیشنهاد برآورده کردن سه آرزو می‌دهد. گفتگوی آنها در اتاق هتلی در استانبول که در آن محقق اسطوره شناسی در یک کنفرانس شرکت می کند، او را به آرزویی سوق می دهد که هر دو را شگفت زده می کند.

امسال در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن ۲۱ فیلم به نمایش گذاشته می‌شود و هیات داوران بخش اصلی به ریاست «ونسان لیندون» در کنار اصغر فرهادی «ربکا هال»، «دیپیکا پادوکونه»، «یاسمینه ترینکا»، «لاج لی»، «جف نیکولز» و «یواخیم تریه» این فیلم‌ها را داوری می‌کنند و مسئولیت انتخاب برنده نخل طلای بهترین فیلم، جایزه بزرگ هیات داوران، جایزه ویژه هیات داوران و جوایز بهترین کارگردانی، فیلم‌نامه و بازیگر مرد و زن جشنواره را بر عهده دارند.

هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، تا ۷ خرداد (۲۸ مه) در جنوب فرانسه ادامه خواهد داشت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند