احسان حسینخانی

میزبانی تماشاخانه سپند از «شب بخیر، مادر»

به گزارش باکس افیس ایران:  نمایش «شب بخیر، مادر» به کارگردانی احسان حسینخانی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی به تماشاخانه سپند می‌آید.

نمایش «شب بخیر، مادر» به کارگردانی احسان حسینخانی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی از سوم خرداد ماه در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر سپند به اجرا در می‌آید.

در این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای که نوشته مارشا نورمن و ترجمه حمید احیاء است رعنا مقدم و سبا مهدویان ایفای نقش می‌کنند.

همچنین از گروه کارگردانی و اجرایی این نمایش می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه ریز: سرور قرایی، مدیر صحنه: فاطمه مهرآیین، دستیار صحنه: فاطمه محمدنژاد، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: رعنا مقدم، مجری دکور: رضا گنجی، طراح پوستر: محمدحسین محرمی، سعیده شجاعی، طراح تیزر: الهه کوه‌بر، عکاسان: مهدی رمضانی، کیمیا نورافزا، علیرضا مقدم و استودیو پاپیون، مدیر روابط‌ عمومی: امیر قالیچی، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

کارگردان در خلاصه این نمایش آورده است: نمایش «شب بخیر، مادر» روایت زندگی جسی و مادرش است که سال هاست در یک خانه با هم زندگی می کنند و همه چیز در ظاهر آرام و ساده پیش می رود. ولی در شبی که نمایش در آن اتفاق می افتد جسی تصمیم خود را به مادرش اعلام می کند …

پیش فروش بلیت نمایش «شب بخیر، مادر» از روز پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این نمایش اقدام کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند