خواننده

تمجید دختر الویس پریسلی از بازیگر نقش پدرش

به گزارش باکس افیس ایران:  دختر خواننده مشهور آمریکایی از بازیگری که نقش پدر وی را ایفا کرده است، تجلیل کرد.

لیزا ماری پریسلی دختر الویس پریسلی فقید بازی بازیگر فیلم «الویس» را تحسین کرد.

لیزا ماری پیش از اینکه اولین نمایش جهانی فیلم «الویس» ساخته باز لورمن در جشنواره فیلم کن انجام شود از بازی آستین باتلر در نقش این خواننده تجلیل کرده است. در این فیلم تام هنکس نیز در نقش مدیر بدنام الویس یعنی سرهنگ تام پارکر بازی کرده است.

دختر الویس و پریسیلا پریسلی ۲ بار فیلم لورمن را دیده و در شبکه‌های اجتماعی نوشته که به شدت از آنچه دیده خوشحال شده است.

وی گفت: فقط تماشایی است. کاملاً اصیل. آستین باتلر قلب و روح پدرم را به زیبایی تجسم بخشیده است. کاری که او انجام داده بی‌سابقه بوده و با نهایت دقت و احترام اجرا شده است. باید برای این کار به او اسکار داد.

این خواننده و ترانه‌سرای ۵۴ ساله که از احترامی که باز لورمن به پدرش گذاشته تشکر کرده، افزود: در نهایت این فیلمی است که من و فرزندانم و فرزندانشان می‌توانیم برای همیشه به آن افتخار کنیم.

در این فیلم رابطه بین الویس پریسلی و پارکر ستون اصلی را تشکیل داده و اولیویا دی‌جونگ هم در نقش همسر پریسلی بازی کرده است. کودی اسمیت – مک فی نامزد اسکار برای بازی در فیلم «قدرت سگ» هم در نقش جیمی راجرز چهره مشهور موسیقی کانتری و کلوین هریسون در نقش بی‌بی‌کینگ خواننده فقید ظاهر شده‌اند.

با این حال باز لورمن گفته است در حالی که به طرفداران همه این چهره‌ها احترام می‌گذارد اما فیلمش یک قطعه نوستالژی نیست.

وی افزوده من می‌خواهم به مخاطب نشان دهم که الویس تنها یک خواننده نیست بلکه او یک شورشی بود؛ اولین شورشی واقعی جوانان با فرهنگ پاپ در سطح عموم مردم.

وی عنوان کرد که به شوخی از این فیلم به عنوان «اینک آخرالزمان» فیلم‌های موزیکال یاد می‌کند و فیلمش ارایه کننده دهه ۷۰ است؛ گسترده، زیبا و قدرتمند.

لورمن گفته است که زندگی پریسلی در سه پرده گنجانده شده است. یک الویس پانک راک، یک شورشی و سپس الویس دهه ۱۹۷۰ که یک چهره حماسی است.

«الویس» اولین پیش نمایش خود را در جشنواره کن خواهد داشت و ۲۴ ژوئن در آمریکا روی پرده سینماها می‌رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند