امبر هرد

شدت گرفتن مطالبات برای حذف امبر هرد از فیلم «آکوامن»

به گزارش باکس افیس ایران:  به دنبال داستان‌های جدیدی که در دادگاه اعاده حیثیت جانی دپ از همسر سابقش علیه امبر هرد مطرح شد، کارزار حذف این بازیگر از قسمت دوم مجموعه سینمایی «آکوامن» بیش از ۳ میلیون امضا جمع کرد.

ظاهرا دادگاه اعاده حیثیت جانی دپ از همسر سابقش چندان بر وفق مراد امبر هرد پیش نمی‌رود. در آستانه شروع این دادگاه یک کارزار جمع آوری امضا در اینترنت به راه افتاد که حذف امبر هرد از فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده را مطالبه می‌کرد.

قبل از آغاز دادگاه، حدود یک میلیون و ۸۰۰ نفر این طومار را امضا کرده بودند اما با گذشت چند هفته هرچه افراد بیشتری درباره وجود چنین کارزاری مطلع شدند، شمار امضاها از مرز ۳ میلیون عدد نیز عبور کرد.

در متن این طومار آمده است: از آنجایی که ثابت شده امبر هرد دست به خشونت خانگی زده است، استودیوهای برادران وارنر و دی سی لازم است و باید هرد را از پروژه سینمایی آکوامن ۲ حذف کنند. آنها نباید رنج قربانیان هرد را نادیده گرفته و نباید یک سوءاستفاده‌چی را خوب جلوه دهند.

در ادامه این طومار می‌خوانیم: مردها نیز درست مثل زنان ممکن است قربانی خشونت خانگی شوند. این مساله باید به رسمیت شناخته شود و در جهت جلوگیری از تجلیل یک سوءاستفاده چی اثبات شده در صنعت سرگرمی اقدامی صورت گیرد. کار درست را انجام دهید. امبر هرد را از آکوامن ۲ حذف کنید.

هرچه تعداد امضاهای طوماری که علیه هرد منتشر شده، بیشتر می‌شود فشار بر برادران وارنر نیز بیشتر خواهد شد.

پیتر سفرن، تهیه کننده آکوامن، سال گذشته با وجود کارزاری که به راه افتاده بود از حفظ امبر هرد در تیم بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده دفاع کرد. این تهیه کننده استدلال کرده بود که ماندن هرد به نفع فیلم است و او باید در این فیلم دوباره با جیسون موموا همبازی شود.

با وجود این، هرچه تعداد امضاهای طوماری که علیه هرد منتشر شده، بیشتر می‌شود فشار بر برادران وارنر نیز بیشتر خواهد شد. متولیان این استودیو باید تصمیم بگیرند که آیا هرد را در فیلم نگه دارند و خطر پایین آمدن فروش را به جان بخرند یا تمام صحنه‌های او را با یک بازیگر دیگر از نو بگیرند و یا به طور کل این شخصیت را حذف کنند، گزینه‌ای که البته مشکلاتی را برای داستان فیلم به وجود خواهد آورد.

به طور کلی بیشتر تیترهایی که در هفته اخیر در رسانه های منتشر شد، علیه هرد بوده است. تا جایی که او حتی تیم روابط عمومی خود را اخراج کرد و یک تیم جدید را به خدمت گرفت تا شاید بتواند جلوی این موج منفی در رسانه ها را بگیرد. در هفته‌های اخیر داستان‌های ناخوشایندی درباره رفتار هرد با جانی دپ منتشر شده است که در دادگاه از آنها پرده برداشته شد.

آکوامن یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی جیمز وان است، درباره عصاره عشقی که میان ملکه آتلانتیس و یک انسان شکل می‌گیرد. این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شد و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند