فیلم سینمایی

فروش یک میلیاردی «موقعیت مهدی» در اکران‌های مردمی

به گزارش باکس افیس ایران:  فروش فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در اکران‌های مردمی «عمار» از یک میلیارد تومان عبور کرد.

فروش فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد در اکران‌های مردمی «عمار» از یک میلیارد تومان عبور کرد.

تاکنون و با همت اکران‌کنندگان عماریار ۸۰۰ سانس اکران مردمی فیلم «موقعیت مهدی» در سراسر ایران برگزار شده و ۷۵ هزار مخاطب به تماشای آن نشسته‌اند که در این بین شهرهای تهران، رودسر و سبزوار بیشترین اکران‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

همزمان با آغاز اکران‌های فیلم «موقعیت مهدی» پویش فرهنگی «مهمان من باش» نیز در سراسر کشور به راه افتاد که از طریق آن مخاطبان می‌توانند با هزینه دلخواه خود به اکران فیلم «موقعیت مهدی» در مناطق محروم کمک کنند که از این طریق نیز تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون تومان وارد چرخه اکران‌های مردمی شده است.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» که مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و آن را «عالی، پر از نکته‌های دقیق و روایت درست» توصیف کرده‌اند، روایتی شاعرانه از زندگی شهید مهدی باکری از فرماندهان شهید دفاع مقدس و رشادت‌های لشکر ۳۱ عاشوراست.

این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب ۵ سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بهترین فیلم شد و تمجید بسیاری از منتقدان را برانگیخت.

عموم علاقه‌مندان به اکران این فیلم می‌توانند با حداقل امکانات، آن را در مساجد، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مدارس، پایگاه‌های بسیج و ارگان‌ها اکران کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند