دادگاه

روایت متفاوت «جانی دپ» از درگیری با همسر سابقش

به گزارش باکس افیس ایران: دادگاه شکایت ۵۰ میلیون دلاری «جانی دپ» از همسر سابقش «امبر هرد»، با روایت متفاوت این دو بازیگر از یک درگیری خونین ادامه یافت.

در جریان بررسی شکایت «جانی دپ» از همسر سابقش «امبر هرد» به دلیل تهمت و افترا، داستان درگیری این دو بازیگر در سال ۲۰۱۵ بار دیگر مطرح شد و «جانی دپ» عنوان کرد در آن سال و زمانی که برای فیلمبرداری فیلم «دزدان دریایی کارائیب» در استرالیا بوده، «امبر هرد» یک بطری شیشه‌ای به سوی او پرتاب کرده که موجب قطع شدن نوک انگشت دستش شده اما از سویی دیگر همسرش مدعی شده که او در هنگام شکستن تلفن به دستش آسیب زده است.

«امبر هرد» همچنین ادعا کرده که در جریان آن درگیری «دپ» او را کتک زده، تلاش کرده او را خفه کند و همچنین او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بر روی دست‌ها و پاهایش بریدگی ایجاد کرده است.

«دیوید کیپر» که یک پزشک است در دادگاه شهادت داده که به محل اقامت این زوج فراخوانده شده و زخم دپ را قبل از بردن او به اورژانس تمیز کرد. او همچنین گفته که به کارکنان دستور داده تا خانه را برای یافتن نوک انگشت گم شده «دپ» جستجو کنند و در نهایت آن را در آشپزخانه پیدا می‌کنند.

«دبی لوید» پرستاری که با کتر «کیپر» کار می‌کند نیز تائید کرده که نوک انگشت قطع شده «دپ» پس از پیدا شدن به بخش اورژانس آورده شده و با عمل جراحی ترمیمی به دست او پیونده زده شده است.

«کیپر» و «لوید» برای کمک به «جانی دپ» برای حل مشکلات ناشی از اعتیاد به مواد مخدر و الکل استخدام شده بودند.

«جانی دپ» با شکایت ۵۰ میلیون دلاری از «امبر هرد» همسر سابقش مدعی است که نامه سرگشاده منتشر شده از سوی او در سال ۲۰۱۸ در نشریه وانشگتن پست که در آن ادعا کرده موردسوء استفاده فیزیکی قرار گرفته موجب آسیب وارد شدن به فعالیت هنری او شده است. امبر هرد» مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با «جانی دپ» مورد سو استفاده قرار می‌گرفته و حالا «جانی دپ» معتقد است این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده است و خواهان دریافت غرامت شده است.

«امبر هرد» هم در مقابل شکایت ۱۰۰ میلیون دلاری مطرح کرده و مدعی است وکیل «جانی دپ» وی را متهم به داستان‌بافی و دروغ درباره ادعای سوء استفاده کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند