شهاب حسینی

اکران خصوصی فیلم «خورشید نیمه شب» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی

به گزارش باکس افیس ایران: شبیر شیرازی از اکران خصوصی فیلم «خورشید نیمه شب» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی در باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب خبر داد.

شبیر شیرازی کارگردان فیلم «خورشید نیمه شب» گفت: اکران خصوصی این فیلم جمعه ۲۶ فروردین ماه سال جاری برای اصحاب رسانه و اهالی سینما در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار می‌شود که قرار است در کنار این اکران یک رویداد فرهنگی و هنری نیز برگزار شود.

شیرازی با اشاره به اینکه تهیه‌کنندگی این فیلم به عهده شهاب حسینی بوده است، تاکید کرد: کار اصلی ما برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری چند منظوره است که شامل گالری، گروه نوازی، تکنوازی، اکران فیلم و… می‌شود و هدف ما پویایی فضای فرهنگی کشور است.

بخش اکران‌های خصوصی توسط مجموعه «اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر و ندای هفت شهاب آسمان» شهاب حسینی و بخش‌های دیگر توسط مجموعه ما با عنوان «پنج ستاره و هلدینگ پر» برگزار می‌شود.

این هنرمند خاطرنشان کرد: هدف دیگر ما این است که در حوزه فیلم‌های تولید شده در بخش سینمای مستقل از هنرمندان حمایت کنیم و فضایی فراهم کنیم تا این هنرمندان مستعد بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

این کارگردان افزود: این مراسم از ساعت ۱۵ تا ۲۳ برگزار می‌شود که بخش دیگر آن به نشست مطبوعاتی فیلم «خورشید نیمه شب» اختصاص دارد و بخش دیگر نیز به تقدیر از عوامل فیلم و جمعی از بزرگان عرصه فرهنگ و هنر اختصاص دارد.

وی در ادامه بیان کرد: این فیلم چالشی بین مرگ و زندگی است که با نگاهی به نمایشنامه «خرس‌های پاندا» (روایت یک ساکسیفونیستی که دوست دختری در فرانکفورت داشت) نوشته شده است. این فیلم مرگ را به یک زایش تعبیر می‌کند که خیلی دلنشین است. برای همه ما این سوال پیش می‌آید که در زندگی چه اثرگذاری داشته‌ایم و این فیلم این موضوع را روایت می‌کند. همه ما خواسته یا نا خواسته از مرگ می‌ترسیم و مرگ را پایان همه چیز می‌دانیم در حالیکه این فیلم انسان را درباره مرگ به تفکر وادار می‌کند.

این هنرمند در پایان گفت: مهم‌ترین اتفاق حضور شهاب حسینی به عنوان تهیه کننده و بازیگر بود که ایشان فیلم نامه را خواند و به سرعت موافقت کرد که به عنوان تهیه کننده با ما همکاری کند و بهتر است بگویم بودن شهاب حسینی بودن به معنای واقعی بود. ایشان در تمامی مراحل کار از ما حمایت و پشتیبانی کرد

عوامل عبارتند از:

تهیه کننده و بازیگردان شهاب حسینی، کارگردان و نویسنده شبیر شیرازی، مدیر فیلمبرداری محمد نامدار، طراح صحنه و لباس مجید لیلاجی، طراح گریم الهام یعقوبی، صدابردار پوریا ملکی، صداگذار علیرضا علویان، موسیقی مهدی حسینی، مدیر تولید یوسف وجداندوست ، تدوین سروش محمد زاده، دستیار اول و برنامه ریز سامرند معروفی، گروه کارگردانی محمد واحدی، علی پازوکی، یاسمین پازوکی، منشی صحنه فرشته حجازی، استوری برد نازلی ملکی،

بازیگران: شهاب حسینی ، رضا یزدانی ، آرمان درویش ، سنبل اعظمی ، آزاده مهدی زاده ، علی سجادی ، سمانه اسماعیلی ، فرزاد حاتمی ، فریبا عرب ، اسکای جانسون ، مدیر روابط عمومی هلدینگ پر غزاله سعادتی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند