خواننده

خاطرات ۱۵میلیون دلاری بریتنی اسپیرز

به گزارش باکس افیس ایران: بی‌بی‌سی: بریتنی اسپیرز ، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی، گفته است که در حال نوشتن کتابی است؛ او گزارش‌های اخیر رسانه‌های آمریکایی مبنی بر قصد او برای نوشتن خاطرات جدید “با افشای همه چیز” را تایید کرد.

بریتنی اسپیرز این خبر را دوشنبه ۴ آوریل، در پیامی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

این خواننده گفته است که این خاطرات به وقایع دردآور و آزاردهنده زندگی‌اش می‌پردازد که او “هیچوقت نتوانسته بود آشکارا بیان کند”.

بریتنی اسپیرز در سال ۲۰۰۸، زمانی که این ستاره با یک بحران سلامت روانی مواجه شد، تحت سرپرستی پدرش، جِیمی اسپیرز، قرار گرفت. اما در نوامبر سال گذشته یک قاضی به این سرپرستی قانونی پایان داد، که بسیاری از جنبه‌های زندگی این خواننده را برای بیش از یک دهه در کنترل داشت.

این سرپرستی بحث‌برانگیز به پدرش اجازه می‌داد تا نه تنها امور مالی و تصمیمات شغلی دخترش را کنترل کند، بلکه مسائل شخصی مهم زندگی او، مانند دیدار با پسران نوجوانش و اینکه آیا می‌تواند دوباره ازدواج کند، را هم در دست بگیرد.

در حالی که این ستاره هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار یا ناشر احتمالی کتابش فاش نکرده است، مجله بریتانیایی “پِیج سیکس” (صفحه شش) در ماه فوریه گزارشی نوشت مبنی بر اینکه او برای یک قرارداد ۱۵ میلیون دلاری با انتشاراتی “سایمون اَند شوستر” به توافق رسیده است، تا درمورد زندگی و حرفه و رابطه با خانواده‌اش در دوران سرپرستی و پس از آن بپردازد.

بریتنی اسپیرز گفته که روند نوشتن این کتاب “التیام‌آور و شفابخش” بوده است، اما او افزوده که بیان وقایع گذشته زندگی‌اش کار دشواری بوده است.

این خواننده که اکنون ۴۰ سال دارد، گفته که در نوشتن این خاطرات “رویکردی عقلانی” در پیش گرفته است.

با این حال، این ستاره به مادر و خواهرش هم انتقاد کرده و آنها را متهم کرده است که “چون من حتی نمی‌توانستم بدون اجازه دست به یک فنجان قهوه ببرم، آنها کتاب‌های خودشان را می‌نوشتند، به خودشان حال می‌دادند و هر چقدر می‌خواستند گزافه‌گویی می‌کردند”.

بریتنی اسپیرز از زمان حضور خواهرش، جِیمی لین، در برنامه “صبح بخیر آمریکا” برای تبلیغ کتابش، با او بطور علنی درگیر مشاجره بوده است.

کتاب جِیمی لین به شرح داستان زندگی خود او می‌پردازد، از جمله تصادف نزدیک به مرگ دختر جوانش در سال ۲۰۱۷، و رابطه او با بریتنی و نقشی که در سرپرستی جنجالی این خواننده ایفا کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند