جنایت بی‌دقت

۲ فیلم‌ از شهرام مکری و جواد هاشمی در اکران آنلاین

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم «جنایت بی‌دقت» به اکران آنلاین رسیده و به زودی «شهر گربه‌ها» نیز در پلتفرم‌های اینترنتی نمایش داده می‌شود.

آخرین فیلم شهرام مکری با نام «جنایت بی‌دقت» که چند ماه قبل در سینماهای ایران اکران شد، در دو سال گذشته علاوه بر نمایش عمومی در کشورهای مختلف، در جشنواره‌ها و رویدادهای سینمایی مهم و متعددی حضور داشته و جوایزی هم کسب کرده است، از جمله جایزه بهترین فیلمنامه در چهاردهمین دوره جوایز “بیساتوی” طلایی که سالانه از سوی هیات داورانی مستقل و به موازات جشنواره ونیز و از میان فیلم‌های این فستیوال برگزار می‌شود و نیز جایزه هیأت داوران (هوگوی نقره‌ای) پنجاه و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو.

این فیلم به تازگی در کنار چند فیلم دیگر در پلتفرم‌های ایرانی برای اکران آنلاین عرضه شده است.

در «جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر و نویسندگی مشترک شهرام مکری و نسیم احمدپور ، بازیگرانی همچون بابک کریمی ، محمد ساربان ، عادل یراقی ، فریبا کامران ، بهزاد دورانی ، سیاوش چراغی‌پور و ابوالفضل کاهانی حضور دارند.

در حال حاضر فیلم‌های «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی، «اتومبیل» به کارگردانی علی میری رامشه و «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی به صورت آنلاین در سامانه‌های اینترنتی اکران می‌شوند.

همچنین قرار است از سه روز دیگر فیلم «شهر گربه‌ها» ساخته سید جواد هاشمی نیز اکران آنلاین شود.

در این فیلم که در دسته آثار کودک و نوجوان قرار می‌گیرد، علیرضا خمسه، نیوشا ضیغمی، فرهاد آئیش، یوسف تیموری، امین زندگانی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی، الیکا عبدالرزاقی، مریم سعادت، داریوش موفق، رضا بنفشه خواه و محمدهادی عطایی بازی کرده‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند