مسعود عسگری

لوکیشن‌های «دردسرهای شیرین» بکر است

به گزارش باکس افیس ایران: مسعود عسگری درباره ویژگی‌های سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» سخن گفت و اینکه این سریال به یک مادر موفق می‌پردازد.

مسعود عسگری مدیر تولید سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» درباره این مجموعه که از شب گذشته قسمت اول آن روی آنتن رفته است بیان کرد: ما از حدود ۶ ماه قبل، پیش تولید سریال را شروع کرده و روی قصه، انتخاب عوامل و بازیگران تمرکز کردیم. همانطور که می‌دانید پلتفرم‌ها هم این روزها فعال هستند و هم به لحاظ قصه و هم مسائل مالی فضای تولید آن‌ها با سریال‌های تلویزیونی خیلی متفاوت است و با این حال ما سعی کردیم ترکیب عوامل خوب و قابل قبولی برای این مجموعه انتخاب کنیم.

وی در ادامه درباره لوکیشن‌های سریال عنوان کرد: عمدتاً لوکیشن‌های این سریال بکر انتخاب شده است. ما لوکیشن‌هایی در فیلم و سریال‌ها دیده‌ایم که بارها استفاده شده‌اند و حتی مخاطب با دیدن شان آن‌ها را می شناسد اما لوکیشن‌های این سریال فضاهایی جدید هستند و برخی را دکور زدیم.

عسگری اضافه کرد: این سریال سه لوکیشن دارد یکی لوکیشن دفتر شیرین و علی است که یکی از بانک‌ها در اختیار ما قرار داده است. خانه بازیگران و کارگاهی که در آن کارآفرینی می‌شود از دیگر لوکیشن‌های اصلی سریال هستند.

مدیر تولید «دردسرهای شیرین» درباره تم این مجموعه گفت: در این سریال خانواده و سرگرمی ملاک قرار گرفته است. به ویژه مادری که می‌تواند موفق باشد و در عین حال در جامعه هم حضور دارد، دچار مشکلاتی می‌شود اما برای حل آنها می‌جنگد. محوریت این سریال کارآفرینی نیست اما به تولید ملی هم توجه شده است.

وی در پایان درباره این سریال که با فرمتی بالاتر از اچ‌دی تصویربرداری می‌شود، بیان کرد: یکی از چالش‌های ما هزینه است، ما با ۲ دوربین کار می‌کنیم و به صورت ۴k فیلمبرداری می‌کنیم فقط ما اینگونه به نظرم کار می‌کنیم و تهیه‌کننده معتقد است که این سریال باید سال‌ها بماند برای همین با این فرمت کار می‌کنیم که حداقل هزینه را یک برابر و نیم افزایش می‌دهد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند