تل‌ماسه

دنی ویلنوو از آماده شدن فیلمنامه «تل‌ماسه۲» خبر داد

به گزارش باکس افیس ایران: کارگردان فیلم «تل‌ماسه» از اتمام نگارش فیلمنامه قسمت دوم این فیلم سینمایی خبر داد.

دنی ویلنوو که قصد دارد در قسمت دوم «تل‌ماسه» حتی از فیلم اول هم فراتر برود، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد تقریباً کار نوشتن قسمت دوم را به پایان برده است.

وی همچنین گفت همان‌طور که در فیلم «تل ماسه» چندین سکانس را با دوربین‌های آیمکس فیلمبرداری کردند، در قسمت دوم نیز این کار را حتی در ابعاد وسیع‌تری انجام می‌دهند.

وی گفت: من و گریگ فریزر فیلمبردار فیلم عاشق این کار شدیم و سعی داریم حتی بیشتر از قسمت اول این کار را انجام دهیم.

ویلنوو درباره فیلمنامه هم گفت تقریباً نوشتن آن تمام شده ولی خوب همیشه چیزی برای کامل‌تر کردن وجود دارد. وی افزود: تا به تدوین نهایی برسیم هم فیلمنامه می‌تواند کامل شود اما می‌توانم بگویم حالا فیلمنامه را در دست دارم و در حال آماده‌سازی هستیم تا سراغ ساخت فیلم بعدی برویم.

ویلنوو در حالی که داشت فیلمنامه فیلم دوم را به پایان می‌برد برای فیلم اول «تل‌ماسه» ۱۰ نامزدی از اسکار دریافت کرد. وی گرچه در بخش کارگردانی نامزد نشد اما هم در بخش بهترین فیلم و هم بهترین فیلمنامه اقتباسی از نامزدهای دریافت اسکار است.

وی نوشتن فیلمنامه، آن هم در فصل جوایز را کار سختی خواند و گفت انگار مغزش به دو قسمت شده و از یک سو جوایز سینمایی را دنبال می‌کند و از سوی دیگر بر فیلمنامه تمرکز کرده است.

در «تل‌ماسه ۲» تیموتی شالامه ، ربکا فرگوسن ، جاش برولین ، استلان اسکارسگارد ، دیو باتیستا ، زندایا و خاویر باردم بار دیگر گرد می‌آیند. گفته شده فلورانس پیو هم برای بازی در نقش پرنسس ایرولان به این فیلم می‌پیوندد. از بازیگر نقش «الویس» نیز به عنوان بازیگر جدید برای قسمت دوم یاد شده است.

«تل ماسه» هم‌زمان در سینماها و شبکه اچ‌بی‌او مکس اکران شد و با این حال فروش ۴۰۰ میلیون دلاری را ثبت کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند