کمدی

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۱

به گزارش باکس افیس ایران: بر اساس آنچه تاکنون از سوی تلویزیون اعلام شده است، شبکه های سیما در نوروز ۱۴۰۱، آنتن خود را به سریال های کمدی و طنز اختصاص خواهند داد.

«زیرخاکی»، «خداداد» و «دردسرهای شیرین» سه سریال در ژانر کمدی هستند که تاکنون به عنوان گزینه های پخش در نوروز ۱۴۰۱ از سوی شبکه های تلویزیونی اعلام شده اند.

همچنین به گفته سازندگان، سریال «جناب عالی» نیز در ژانری کمدی از دیگر گزینه های پخش برای نوروز است اما از سوی تلویزیون رسما اعلام نشده است.

«زیرخاکی ۳»

با سریال های نوروز ۱۴۰۱ آشنا شوید
سریال زیرخاکی ۳

تاکنون دو فصل از سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان از تلویزیون پخش شده است و سومین فصل از این سریال برای پخش از شبکه یک در نوروز ۱۴۰۱ قرار است روی آنتن برود.

به تازگی سکانس‌های مربوط به قسمت یازدهم از سریال «زیرخاکی» با بازی ژاله صامتی و رایان سرلک ، در لوکیشن خیابان انقلاب در شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده است.

در انتهای فصل دوم فریبرز (پژمان جمشیدی) و ناصری (هومن برق نورد) به اسارت نیروهای بعثی درآمدند. داستان سری سوم نیز در ادامه قصه فصل دوم است.

پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی ، نادر فلاح ، گیتی قاسمی ، هومن برق‌نورد ، مریم سرمدی ، خسرو احمدی ، اکبر رحمتی ، مهری آل آقا ، اصغر نقی‌زاده ، رایان سرلک ، ستاره پسیانی و نسرین نصرتی ترکیب بازیگران اصلی این سریال هستند.

نخستین بار این مجموعه در رمضان سال ۱۳۹۹ پخش شد. فصل دوم هم خرداد ماه امسال روی آنتن رفت.

«خداداد»

با سریال های نوروز ۱۴۰۱ آشنا شوید
سریال خداداد

مجموعه تلویزیونی «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی این روزها در حال آماده‌سازی برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما است.

در این مجموعه رضا ناجی ، پیام دهکردی ، علی صبوری ، سوسن پرور ، مهرناز بیات ، آرش تاج ، آرش نوذری ، افشین نخعی ، زهره حمیدی ، شیرین بینا ، سارا باقری ، مهرزاد جعفری ، جواد زیتونی ، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث ، بازیگران کودک: امیرحسین غفاری، کوثر حیدری ایفای نقش می‌کنند.

«دردسرهای شیرین»

با سریال های نوروز ۱۴۰۱ آشنا شوید

طبق اعلام شبکه پنج سیما، قرار است سریال «دردسرهای شیرین» روی آنتن نوروزی این شبکه برود. سریالی که کارگردانی آن را سهیل موفق و تهیه‌کنندگی آن را سیدعلی‌اکبر محمودی‌مهریزی برعهده دارند. در حال حاضر نیز تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در تهران و با بازی پوریا پورسرخ و مریم مومن در حال انجام است.

این سریال در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته می‌شود و داستان زوجی (پوریا پورسرخ و مریم مومن) را روایت می‌کند که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبرو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ها، حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه بر می‌خیزند، اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده است.

افسانه بایگان ، یوسف مرادیان ، پاشا جمالی ، سمیرا حسینی ، رضا توکلی ، رسول توکلی ، پوراندخت مهیمن ، مرتضی کاظمی ، سهیل قاصدی ، فهیمه سلیمانی و ژیلا دایی دیگر بازیگران اصلی سریال دردسرهای شیرین هستند.

«جناب عالی»

با سریال های نوروز ۱۴۰۱ آشنا شوید

سریال طنز «جناب عالی» به کارگردانی عادل تبریزی که کار ساخت آن در ۱۵ قسمت به پایان رسیده است، از گزینه های پخش نوروز است.

این سریال که در ژانر کمدی ـ اجتماعی ساخته شده است، با نگاهی طنز به نقد سیستم اداری کشور و مانع تراشی‌های بر سر انجام کارها می‌پردازد.

در این مجموعه تلویزیونی امیرحسین رستمی ، حسین سلیمانی ، بیژن بنفشه‌خواه ، میرطاهر مظلومی ، مهوش وقاری ، گیتی معینی ، رضا بنفشه‌خواه ، سروش طاهری ، بلور کساییان، ایمان اسماعیل‌پور، محمد الهی، کیوان صباغ، رضا سخایی، میثم سجادی، امیر محاسبتی، جواد سلطانی، مصطفی پروین، ایمان راد، بیتا سحرخیز و منوچهر آذری نقش‌های اصلی را برعهده دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند