سریال

پیشنهاد حسن فتحی برای «جیران» چه بود؟

به گزارش باکس افیس ایران: قسمت نخست سریال «جیران» بر اساس آخرین اعلام، ۲۴ بهمن ماه عرضه شد و اولین قسمت از این مجموعه تاریخی را به داود رشیدی تقدیم کردند.

در همین راستا تهیه‌کننده سریال «جیران» عنوان کرد که به پیشنهاد حسن فتحی هر قسمت از سریال به یکی از هنرمندان درگذشته تقدیم خواهد شد.

اسماعیل عفیفه در این زمینه توضیح داد: این کار پیشنهاد آقای فتحی بود که هر قسمت از «جیران» به یکی از هنرمندان پیشکسوت تازه‌درگذشته در حوزه تلویزیون، سینما، موسیقی و هنرمندانی که مستقیما به حوزه فیلم‌سازی و نمایش مرتبط‌اند، تقدیم شود؛ هنرمندانی از جمله آقایان محمدعلی کشاورز و عزت‌الله انتظامی که در دو ـ سه سال اخیر درگذشته اند.

عفیفه همچنین یادآور شد ادامه تصویربرداری این سریال، در نقاط مختلف تهران در حال انجام است.

نخست سریال «جیران» بعد از وقفه‌ای چند هفته‌ای روز گذشته ۲۴ بهمن پخش شد. این سریال قرار است جمعه‌ها از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

«جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه روایتی عاشقانه از مقطعی از زندگی ناصرالدین شاه قاجار را به تصویر می‌کشد.

فیلمنامه این سریال، به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته شده است و بازیگرانی از جمله بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، امیرحسین فتحی ، مریلا زارعی ، امیر جعفری ، رعنا آزادی‌ور ، غزل شاکری و مهدی پاکدل مقابل دوربین این سریال رفتند.

تیتراژ جیران را همایون شجریان با اشعاری از اهورا ایمان و امیرحسین اللهیاری و آهنگسازی فردین خلعتبری خوانده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند