شیشلیک

بازگشت متفاوت رضا عطاران به پرده سینما

به گزارش باکس افیس ایران: روزنامه خراسان نوشت: رضا عطاران پس از ۳ سال غیبت در اکران نوروز، با فیلم «شیشلیک» بازمی‌گردد.

کمدی پرستاره «شیشلیک» ساخته محمدحسین مهدویان یک سال پس از رونمایی در سی‌ونهمین جشنواره فجر به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ اکران خواهد شد. این فیلم که یکی از شانس‌های گیشه به حساب می‌آید، به رقابت دو کمدی پرفروش این روزها یعنی «دینامیت» و «گشت ۳» پایان می‌دهد و مخاطبان فراوانی را به سینما می‌کشاند. اکران «شیشلیک» بازگشت رضا عطاران ستاره محبوب و پول ساز به سینما را نیز رقم خواهد زد.

بازگشت به سینما پس از ۲ سال

رضا عطاران آخرین‌بار دی‌ ۹۸ با کمدی «زیرنظر» ساخته مجید صالحی روی پرده سینماها دیده شد. اکران این فیلم در آن تاریخ، با اتفاقاتی مانند شهادت سردار سلیمانی، سقوط هواپیمای اوکراینی، اعلام عزای عمومی و شیوع کرونا همزمان شد که سینماها را به تعطیلی کشاند بنابراین برخلاف پیش‌بینی‌ها، «زیرنظر» نتوانست فاتح گیشه باشد و حدود ۹ میلیارد فروخت. اکنون رضا عطاران پس از دو سال با کمدی جدید «شیشلیک» در راه سینماست. احتمالا این فیلم فروش نه چندان خوب «زیرنظر» را جبران خواهد کرد و عطاران صدرنشین گیشه خواهد شد.

حضور در اکران نوروز پس از ۳ سال

رضا عطاران پیش از این نوروز ۹۷ با فیلم «مصادره» کاری از مهران احمدی در اکران نوروزی حضور داشت. پس از آن ابتدا قرار بود «زیرنظر» نوروز ۹۸ اکران شود اما این فیلم از گزینه‌های اکران نوروز حذف شد و دی‌ماه روی پرده سینماها به نمایش درآمد. با اکران «شیشلیک»، رضا عطاران پس از سه سال غیبت، بار دیگر در جمع ستاره‌های اکران نوروزی حضور خواهد داشت. با توجه به فروش خوب «دینامیت» و «گشت ۳» این فیلم‌ها نیز فعلا روی پرده خواهند بود اما رقیب جدی این دو فیلم در راه است. با آغاز نمایش «شیشلیک» توجه تماشاگران به این فیلم جلب خواهد شد. مهدویان برای فروی بالای فیلمش می‌تواند روی حضور پژمان جمشیدی و ژاله صامتی نیز حساب باز کند. وحید رهبانی و عباس جمشیدی‌فر نیز دیگر بازیگران فیلم هستند که بازی‌ آن‌ها هم در جشنواره فجر مورد توجه قرار گرفت. این فیلم قصه اهالی یک شهرک را روایت می‌کند که ساکنان آن با فقر و مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند