مستند

پوستر «سینه‌ما رکس» رونمایی شد

به گزارش باکس افیس ایران: پوستر مستند «سینه‌ما رکس» به کارگردانی میترا مهتریان و صادق دهقان با طرحی از حسین عناصری منتشر شد.

همزمان با اکران مستند «سینه‌ما رکس» به کارگردانی میترا مهتریان و صادق دهقان و تهیه‌کنندگی میترا مهتریان در سینماهای هنروتجربه، پوستر این اثر رونمایی شد. طراحی پوستر این اثر که به قربانیان حادثه سینمارکس آبادان می‌پردازد، برعهده حسین عناصری بوده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: ٢٨ مرداد ١٣۵٧ ساعت ده شب آبادانِ گرم / یک‌باره داغ شد / گُر گرفت / سوخت سینمارکس اش با گوزن‌ها بر پرده و بیش از ۶٠٠جان بی خبر از پشتِ پرده…. روایت رسمی اما ٣٧٧ تن هموطن بود. و چند تبعه کره و فیلیپین در کنارشان. شهر شد چهارصد هزار صاحب عزا، و بهت و اندوه به سرعت منتشر شد در همه جا.

عوامل «سینه‌ما رکس» عبارتند از نویسنده و کارگردان: میترا مهتریان و صادق دهقان ، پژوهش: میترا مهتریان، تصویر: صادق دهقان، میترا مهتریان، افشین خسروآبادی و عماد سلمانیان، دستیار تصویر: میلاد جعفری، تدوین: صادق دهقان، صدابرداری: ایمان لطفیان و فرهاد عمویی تبریزی، صداگذاری: گیسو آزادروش، تصحیح رنگ: حمیدرضا فتوره چیان و برنا جمشیدی و تهیه کننده: میترا مهتریان با حمایت منطقه آزاد اروند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند