احمد بهرامی

«دشت خاموش» در ۲ جشنواره بین‌المللی در نروژ و آمریکا

به گزارش باکس افیس ایران: فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی در جشنواره فیلم‌های ایرانی در موزه هنرهای زیبای واشنگتن دی سی و جشنواره فیلم ترومسا در نروژ نمایش داده می‌شود.

فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری که هم‌اکنون در سینماهای «هنر و تجربه» روی پرده است، در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فیلم‌های ایرانی در موزه هنرهای زیبای واشنگتن دی سی و جشنواره بین‌المللی فیلم ترومسا در نروژ به نمایش در می‌آید.

بیست و ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی در موزه هنرهای زیبای واشنگتن دی سی از ۱۴ تا ۳۰ ژانویه (۲۴ دی تا ۱۰ بهمن ماه) در کشور آمریکا برگزار می‌شود و فیلم «دشت خاموش» در کنار هفت فیلم بلند و چند فیلم مستند و کوتاه از ایران نمایش داده می‌شود.

همچنین سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ترومسا از ۱۷ تا ۲۳ ژانویه (۲۷ دی تا ۳ بهمن ماه) در شهر ترومسا در کشور نروژ برگزار می‌شود و فیلم «دشت خاموش» در بخشی با عنوان «بهای نابرابری» در کنار هفت فیلم دیگر از کشورهای انگلیس، فرانسه، مکزیک و اسپانیا به نمایش در می‌آید.

این فیلم سینمایی که به زندگی و کار چند خانواده کارگری با کارفرمای خود می‌پردازد، تاکنون در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و نظر بسیاری از منتقدان داخلی و خارجی و هنرمندان را به خود جلب کرده است.

پخش بین‌المللی «دشت خاموش» برعهده علی قاسمی است.

علی باقری ، فرخ نعمتی ، مهدیه نساج ، تورج الوند ، مجید فرهنگ ، ناصر علاقمندان ، راضیه ایرانی ، نرگس امینی ، محسن یگانه ، مهتاب خوش‌منش ، شقایق آقازاده ، اهورا بهرامی ، پارسا و ارشا سبحانی ، برسام بهرامی ، مینا سرقره در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند