سعید چنگیزیان

بازی سعید چنگیزیان در نیمه دوم نمایش “روغن کنجد”

به گزارش باکس افیس ایران: بازی سعید چنگیزیان در نمایش «روغن کنجد» آغاز شد.

نمایش «روغن کنجد»، از شب گذشته، فصل جدید اجراهای خود را با بازی سعید چنگیزیان ، آغاز کرد. نمایش «روغن کنجد»، که با نویسندگی ایمان صدیق و کارگردانی آرمان شهبازی ، اجراهای خود را از اولین روز دیماه با بازی مهدی صناعتی در نقش «رضا» آغاز کرده بود، از شب گذشته، با ایفای نقش سعید چنگیزیان به اجراهای خود ادامه داد.

بازیگران این نمایش ۶۵ دقیقه‌ای که هر شب ساعت ۲۱:۰۰ در تماشاخانه سپند به روی صحنه می‌رود، عبارت از؛ سعید چنگیزیان ، صبا گرگین پور ، دلسا کریم زاده ، امیر شاه علی ، ابوالفضل وزیری ، سیدعماد حسینی ، پرسا مقدس ، دیبا دهقانی و مهدی صناعتی هستند. همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به؛ «تهیه کننده: سعید چنگیزیان»، «مجری طرح :هاتف کلاته»، «برنامه ریز: آیدین صمیمی»، «دستیار کارگردان :مارال عبدالحسین پور»، «مدیرصحنه: علی عباسی»، «دستیاران صحنه: فربد خیری و مریم راد»، «طراح نور: رضا خضرایی»، «طراح صحنه: آرین کشیش‌زاده»، «طراح لباس: ستاره دلاویز»، «طراح گریم: وحدت سرچونی»، «مدیر تبلیغات: امیر قالیچی»، «مشاور رسانه‌: امیر پارسائیان‌مهر»، «طراح پوستر و بروشور: حمید شیرزاد»، «ساخت تیزر :رامین علیزاده»، «عکاس :شهریار اکبریه»، «مدیر اجرایی :میثم اسداللهی» اشاره کرد.

خلاصه این نمایش که به قلم ایمان صدیق نوشته شده، بدین گونه است که، یک زوج فرهنگی با پدر پیر خود زندگی می کنند و با توجه به فشارهای صاحبخانه عجله‌ای برای تخلیه خانه ندارند. صاحبخانه در تلاش است تا ملک خود را به مستاجر جدید اجاره دهد و این پریشانی با رسیدن نقاش و کارگر او به اوج می رسد…

فروش روزهای جدید نمایش «روغن کنجد» که از امروز سه‌شنبه، در سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/s/roghan.konjed آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت‌های این نمایش به این سایت مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند