هنر و تجربه

«درب» در «هنر و تجربه»

به گزارش باکس افیس ایران: سیدهادی محقق کارگردان فیلم سینمایی «درب» بیان کرد که ما این فیلم را در «هنر و تجربه» به نمایش می‌گذاریم چون مولفه‌های اکران عمومی را ندارد.

سید هادی محقق کارگردان فیلم سینمایی «درب» درباره زمان نمایش این فیلم گفت: ما فرم حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌ایم و منتظریم ببینیم «درب» در این رویداد پذیرفته می‌شود یا نه. پس از آن هم برنامه پخش بین‌المللی آن را تنظیم می‌کنیم. این فیلم با آنکه پروانه ساخت سینمایی دارد اما ما در نظر داریم «درب» را اوایل سال آینده در «هنر و تجربه» به نمایش بگذاریم. چون اساساً این فیلم با نگاه هنر و تجربه‌ای ساخته شده است.

وی افزود: به نظرم هر فیلمی باید سر جای خودش باشد، «درب» هم مناسب اکران «هنر و تجربه» است و حیف است که به صورت عمومی به نمایش دربیاید به این صورت هم ظرفیت فیلم از بین نمی‌رود هم اینکه وقت دیگر فیلم‌ها را نمی‌گیرد.

به گفته این کارگردان، «درب» مولفه‌های اکران عمومی را ندارد و بهتر این است که در «هنر و تجربه» به نمایش دربیاید.

محقق اظهار کرد: این فیلم درباره یک مامور اداره برق است که با قطعی برق در روستایی مواجه می‌شود و تمام تلاشش را می‌کند تا این قطعی را برطرف کند. «درب» در دهدشت، سوق و مناطق کهگیلویه و بویراحمد فیلمبرداری شده است؛ اینها مناطقی است که فیلم‌های قبلی‌ام را نیز در آنجا ساختم.

وی در پایان درباره دیگر فیلم خود با نام «درنو» گفت: ما چند دوست بودیم که برای ساخت این فیلم به پاریس رفتیم، سپس راهی چک شدیم و ادامه فیلم را در آنجا فیلمبرداری کنیم. قرار بود این دوستان فیلم را تدوین کنند اما در حال حاضر خودم هم نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند