روزبه حصاری

درباره فصل چهارم «بچه مهندس» صحبت نمی‌کنم!

به گزارش باکس افیس ایران: روزبه حصاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌گوید که سریال «بچه مهندس ۳» بسیار برای او پربرکت بوده و از نقش‌آفرینی در آن بسیار خوشحال است.

 روزبه حصاری پس از چندسال دوری از تلویزیون با سریال«بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری به تلویزیون بازگشت و بعد در سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ایفای نقش کرد. این بازیگر حاضر شد تا درباره فعالیت‌های هنری‌اش گفت‌وگو کنیم. ما هم دوست داشتیم به ماجراها و حواشی مربوط به سریال «بچه مهندس ۴» بپردازیم، اما روزبه حصاری تمایل نداشت که درباره آن صحبت کند و دلیلش هم این بود که «وقتی در کاری حضور نداشتم درباره آن صحبت نمی‌کنم.» به همین دلیل اتفاقات پیش از ساخت «افرا» را نادیده گرفیتم و به بازی‌اش در این سریال پرداختیم.

در ادامه بخشی از گفت‌وگو با بازیگری که از تئاتر شروع کرد و با تلویزیون به شهرت رسید را بخوانید.

اول از همه به این ماجرا بپردازیم که چرا از «بچه مهندس ۴» جدا شدید؟

من درباره کاری که در آن بازی نکردم صحبت نمی‌کنم، اما بازی در «بچه مهندس ۳» برای من تجربه خوب و پربرکتی بود و از اعتماد علی غفاری ممنونم و خوشحالم که فرصت بازی کردن برای این کارگردان را داشتم.

پس از «بچه مهندس۳» یکسال فعالیتی انجام ندادید تا رسیدیم به سریال «افرا» و با چهره سمپاتیک و مهارت‌تان توانستید بازخورد خوبی را از مخاطبان دریافت کنید. درباره این سریال توضیح دهید.

من توی این جهان دو کار بلدم؛ یکی بازیگری و دیگری خوانندگی. بازیگری را از مسیر تئاتر شروع کردم و موسیقی را از نوازندگی. البته احتمالا راه‌های دیگری هم وجود داشت اما فکر کردم که این روش علمی‌تری است. ضمن اینکه چهره خاصی هم ندارم. شما نمی‌توانید هم به پارسا پیروزفر بگویید خوش چهره هم به من. اصلا اینگونه در زیبایی‌شناسی دچار مشکل می‌شویم(با خنده)! درباره «افرا» هم باید بگویم این سریال بینندگان زیادی داشت و بازخوردهایی که من در سطح شهر می‌گیرم همچنان اعجاب‌انگیز است و حتی طیف مخاطبان من تغییر کرده است.خبرآنلاین


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند