مارک رافلو در فیلم Crime 101 به کریس همسورث می‌پیوندد

باکس آفیس ایران : مارک رافلو، بازیگر فیلم The Avengers (انتقام‌جویان) مشغول مذاکره برای پیوستن به کریس همسورث در اقتباس سینمایی رمان Crime 101 نوشته دان وینسلو است. بارت لیتون، کارگردان فیلم American Animals (حیوانات آمریکایی) سکان هدایت این فیلم را در دست خواهد داشت. بارت لیتون فیلم‌نامه این فیلم را با همکاری پیتر استران، نویسنده فیلم The Snowman (آدم‌برفی) نوشته است.

در خلاصه داستان اقتباس سینمایی رمان Crime 101 می‌خوانیم: «این یک داستان جنایی بزرگ به سبک و سیاق فیلم Heat (مخمصه) به کارگردانی مایکل مان است. یک‌سری سرقت جواهرات سطح بالا در امتداد سواحل اقیانوس آرام در حال وقوع است و پلیس این سرقت‌ها را به کارتل‌های کلمبیایی مرتبط می‌داند. بااین‌حال کارآگاه لو لوبسنیک نظر دیگری دارد و تمام تمرکز خود را روی دستگیری مجرم دیگری معطوف کرده است که به‌دنبال نتیجه نهایی است.»

در گذشته گزارش شد که پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) در این فیلم با کریس همسورث همبازی خواهد بود، اما ظاهرا مذاکره با این بازیگر به نتیجه نرسیده است. اریک فلنر، تیم بیوان، شین سالرنو، بارت لیتون، کریس همسورث، دیمیتری دوگانیس و بن گریسون به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم Crime 101 فعالیت می‌کنند. این فیلم شرکت مترو گلدوین مایر برای اکران در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند