بازیگر

متولدین ۱۷ اوت سینما ، تئاتر و موسیقی؛ نیدی آگروال

به گزارش باکس افیس ایران:  نیدی آگروال (زاده ۱۷ مارس ۱۹۹۳ در بنگلور) مدل، رقاص و بازیگر سینمای بالیوود هند است. وی در سال ۲۰۱۷ در اولین حضور خود در فیلم مونا مایکل در کنار تایگر شروف درخشید و برنده جایزه بهترین بازیگر تازه‌وارد سال شد.آگروال در حال نقش آفرینی برای اولین فیلم زبان تلوگو خود یعنی ساویاساچی است که در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

نیدی آگروال
زادهٔ۱۷ مارس ۱۹۹۳ ‏(۲۹ سال)
بنگلور، کارناتاکا، هند
ملیت هند
پیشه
  • مدل
  • رقاص
  • بازیگر
سال‌های فعالیت۲۰۱۷–اکنون
والدینراجش آگروال
ایندو آگروال امان

زندگی‌نامه

نیدی آگروال متولد حیدرآباد پایتخت ایالت تلگانا و بزرگ شده شهر بنگلور هند می‌باشد. نیدی فارغ التحصیل رشته مدیریت از دانشگاه چریست بنگلور می‌باشد .وی توانایی بالایی در رقص باله دارد و در این حرفه آموزش دیده‌است. همچنین وی در سال ۲۰۱۴ در مسابقه بانوی شایسته هند در سال ۲۰۱۴ فینالیست شد.

زندگی حرفه ای

در سال ۲۰۱۶ صبیر خان کارگردان سینمای هند رسماً اعلام کرد که نیدی آگراوال به عنوان پارتنر تایگر شروف در فیلم جدیدش مونا مایکل انتخاب شده‌است. نیدی از بین ۳۰۰ نامزد برای این نقش برگزیده شد. وی پس از امضای قرارداد برای این فیلم گفت: «من همیشه می‌خواستم بازیگر شوم. هر بار که آیشواریا رای را می دیدم، به خودم می‌گفتم که جای من هم یک روز در آنجاست.» او همچنین برای بازی در یک فیلم محصول کمپانی KriArj Entertainment به کارگردانی شری نارایان سینگ، قرارداد امضا کرد. این دومین فیلم بالیوودی او خواهد بود.

فیلم‌شناسی

سالعنواننقشزبانیادداشت
۲۰۱۷مونا مایکلدولی (دیپیکا شارما)هندیاولین نقش آفرینی در بالیوود
۲۰۱۸ساویاساچیچیتراتلوگو
۲۰۱۹آقای مانجونیکیتا (نیکی)تلوگو
۲۰۱۹Ikkaن/مهندی
۲۰۱۹ایشمارت شانکارن/متلوگو
۲۰۱۹آرجون پاتیالان/مهندی

تلویزیون

جوایز و افتخارات

  • جایزه بهترین بازیگر تازه‌وارد سال (زن) از جشنواره زی سین آواردز در سال ۲۰۱۷ (۲۰۱۷ Zee cine Awards) برای بازی در فیلم مونا مایکل
  • فینالیست مسابقات Miss Diva در سال ۲۰۱۴


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند