سریال ۲۴

بازیگر نقش رییس جمهور در سریال ۲۴ درگذشت

به گزارش باکس افیس ایران:   گریگوری ایتزین بازیگری که در نقش رییس جمهور منفی در سریال ۲۴ بازی کرده بود، دیروز در ۷۴ سالگی درگذشت.

خبر درگذشت وی را در شبکه‌های اجتماعی جان کاسار کارگردان و تهیه‌کننده «۲۴» اعلام کرد. سخنگوی این بازیگر این خبر را تایید کرد. دلیل فوت وی عوارض ناشی از یک جراحی اورژانسی ذکر شده است.

کاسار در توییتی نوشت: او یکی از با استعدادترین بازیگرانی بود که افتخار همکاری با وی را داشتم؛ اما پیش از آن او یک مرد بزرگ بود. خانواده «۲۴» هرگز چیزی جز عشق و ادای احترام به وی نداشتند و دلتنگش خواهند شد.

ایتزین برای بازی در نقش رییس‌جمهوری خیانتکار که یادآور رفتار نیکسون بود، در سریال «۲۴» ۲ نامزدی جایزه امی را کسب کرد. نقش «رییس جمهوری چارلز لوگان» در سریال درام «۲۴» در فصل چهارم نقشی مکمل و در عین حال مهم بود و بار دیگر در فصل هشتم همین سریال در قالب رییس جمهوری که برکنار شده ظاهر شد و نقشی مهمان داشت و برای آن هم یک نامزدی امی گرفت.

این بازیگر در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۳ گفت این نقش زندگی حرفه‌ای‌اش را دگرگون کرد. وی افزود: یک تغییر طوفانی بود. من که بازیگر نقش‌های کوتاه و نقش‌هایی در این سطح بودم یک دفعه شدم بازیگر نقش‌های شرور ….

ایتزین در بی‌شمار سریال بازی کرده بود که بازی در نقش پدر همسر فیبی در «فرندز»، بازی در ۵ نقش مختلف مهمان در «پیشتازان فضا»، «‌سی اس‌آی»، «هانا مونتانا»، «کدبانوهای وامانده»، «منتالیست»، «بیگ لاو»، «روزی روزگاری»، «کد سیاه» و آخرین‌شان «رزیدنت» سال ۲۰۱۹ از جمله آنها بودند.

این بازیگر روی صحنه هم درخشیده بود و برای بازی در «چرخه کنتاکی» درباره غرب آمریکا، نامزدی تونی را در کارنامه داشت. «لینکلن»، «نیمه ماه مارس» و «ترس و نفرت در لاس وگاس» شماری از تجربه‌های سینمایی وی هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند