بازیگر

«اعلان قرمز اینترپل» برای حمید فرخ نژاد»، صادر می‌شود؟

به گزارش باکس افیس ایران:  تنها راهکار نمایش سریال تولید مشترک پلت‌فرم پرحاشیه فیلیمو، طرح شکایت توامان توسط محمدرضا منصوری (تهیه‌کننده) و فیلیمو به صورت همزمان است تا از طریق سازوکارهای قضائی بازیگر فراری به دلیل عدم پایبندی به تعهداتش محکوم و تعقیب قضائی او از طریق مراجع عالی بین‌المللی دنبال شود. به این ترتیب اعلان قرمز اینترپل برای بازگرداندن این بازیگر به صدا در می آید.

شواهد و قرائن نشان می‌دهد فرخ‌نژاد با فریب‌دادن ضابطان قوه قضائیه از کشور خارج شده و برخلاف سایر نهادهای نظارتی این ارگان به دلیل دهن‌کجی اخیر این بازیگر، هیچ مماشاتی با عوامل سازنده این اثر نخواهد داشت.

قطعا ضمانت و ریش گروگذاری برای خروج فرخ‌نژاد با واسطه‌گری عوامل سازنده سریال امنیتی سقوط صورت پذیرفته و حامیان اصلی و سفارش دهندگان اثر از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

اگر سریال سقوط با سیاست همیشگی مماشات به نمایش درآید و عدم پایبندی این بازیگر به قراردادش به صورت شکایت رسمی مطرح و اعلان قرمز بازگرداندن این بازیگر محقق نشود، به یقین فرخ نژاد به ریش کلیه کارگزاران، واسطه‌ها، پااندازهای عقد قرار داد چندین میلیاردی و خروجش از کشور خواهد خندید و در این شرایط به الگوی دیگران تبدیل خواهد شد.

لذا بر اساس قراردادهای امضاشده، چون پخش و نمایش این اثر به مخاطره افتاده و گستاخی بزرگی از سوی بازیگرش رخ داده، فیلیمو موظف به پیگیری قضایی در این زمینه است. احتمالا مماشات و عقب نشینی در روند پرونده شکایت از فرخ‌نژاد بر سایر احکام و تصمیمات احتمالی درباره پلتفرم مساله ساز و پرحاشیه فیلیمو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند