آرنولد شوارتزنگر روی صندلی ترامپ!

به گزارش باکس افیس ایران: آرنولد شوارتزنگر تصویری از خود را در کاخ سفید منتشر کرد.

آرنولد شوارتزنگر ستاره ۷۲ ساله هالیوودی به تازگی تصویری از خود در فیلم کمدی اکشن علمی تخیلی و جنایی «کونگ فیوری ۲» Kung Fury 2 به کارگردانی دیوید ساندبرگ منتشر کرده که او را در حالی که سیگاری در دست دارد و پاهایش را روی میز انداخته، به عنوان رییس جمهور آمریکا معرفی می کند!

آرنولد شوارتزنگر در این فیلم نقش رییس جمهور آمریکا را دارد و به نظر عکس مذکور را با منظور طعنه آمیز خاصی در اینستاگرام خود قرار داده. رابطه او و دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا هیچگاه خوب نبوده؛ تا جایی که تابستان امسال ترامپ در جلسه ای در کاخ سفید به دروغ خبر مرگ آرنولد را اعلام کرد و گفت که شاهد مرگ وی بوده است! خبری که آرنولد آنرا تکذیب کرد و در توییتر خود نوشت: «من هنوز اینجا هستم!».

فیلمبرداری این فیلم این روزها در بلغارستان و آلمان در حال انجام است و مایکل فاسبندر، الکساندرا شیپ، دیوید هاسلهورف و خود کارگردان دیگر بازیگران اصلی آن هستند.

داستان این فیلم در سال ۱۹۸۵ در میامی آمریکا رخ می دهد؛ کونگ فیوری(با بازی دیوید ساندبرگ) بهترین پلیس آمریکا در تلاش است تا با همکاری پلیس‌های تحت امرش به عنوان ورزیده ترین نیروی انتظامی تاریخ Kung Fuhrer پست فطرت و خبیث، یعنی آدولف هیتلر را شکست دهد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند