نماهنگ

«چراغ» ادای دینی به امام حسین (ع) است

به گزارش باکس افیس ایران:  تهیه‌کننده نماهنگ «چراغ» با اشاره به اینکه عشق به امام‌ حسین(ع) برای اکثر مردم ایران ورای بحث دینی و مذهبی است گفت: همکاری در پروژه «چراغ» را برای ادای دین به ایشان پذیرفتم.

میلاد مولوی درباره چگونگی و روند تولید نماهنگ چراغ با موضوع عشق به امام‌ حسین(ع) اظهارداشت: ساخت چند کار به من پیشنهاد شد اما در نهایت به دلیل عشقی که به‌ امام‌ حسین (ع) دارم و داستان قوی این اثر و حسی که در آن وجود دارد، همکاری با این پروژه را پذیرفتم تا ادای دینی به امام حسین (ع) باشد.

وی گفت: به نظر من عشق به امام‌ حسین (ع) برای اکثر مردم ایران ورای بحث دینی و مذهبی است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که این حس درونی را متمایز می‌کند، بر این اساس کار کردن برای امام حسین(ع) نیز جذابیت خود را دارد.

مولوی درباره چالش‌های ساخت نماهنگ چراغ بیان کرد: ساخت اثر کوتاه و نماهنگ بسیار روند سختی دارد؛ باید تمام فضا و تجهیزات یک فیلم سینمایی را برای یک‌ روز فیلمبرداری آماده کرد. همچنین در ساخت آثار کوتاه نباید زمان را از دست داد، به این دلیل که لوکیشن‌ها، افراد و موقعیت‌ها مدام جدید و تازه می‌شوند.

تهیه‌کننده نماهنگ چراغ افزود: این نماهنگ در سه دقیقه و ۳۶ ثانیه تولید شده است و باید در این زمان کم، سیر داستانی، آغاز، میانه، پایان، فلش بک‌ها و شخصیت‌پردازی‌ها را به خوبی نشان می‌دادیم.

«چراغ» ادای دینی به امام حسین (ع) است/ روایت توبه یک سارق

وی درباره محتوا و موضوع نماهنگ چراغ گفت: روایت داستان این نماهنگ از زبان صاحب‌خانه‌ای است که وقتی در سفر است، یک سارق به خانه او می‌آید، اهالی محل متوجه می‌شوند و آن سارق را می‌گیرند تا اینکه خادم مسجد واسطه می‌شود و او را رها می‌کنند. صاحب‌خانه پس از بازگشت از سفر برای پیگیری موضوع سراغ خادم مسجد می‌رود و …

مولوی اظهارداشت: این نماهنگ صرفا مخصوص ماه محرم نیست و هر زمانی که پخش شود، تلنگری‌ برای مخاطبان است. در همین چند روز آینده از این نماهنگ رونمایی می‌کنیم اما هنوز برنامه قطعی آن مشخص نیست.

نماهنگ چراغ به کارگردانی مهران علوی و تهیه‌کنندگی میلاد مولوی به همت مرکز موسیقی ماوا تولید شده است. این نماهنگ با دکلمه‌ای از صابر خراسانی با شعری از محمدحسین ملکیان و آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ نیما علامه در تهران و شهرک سینمایی غزالی ضبط شده است. آرش مردانیان (سه‌تار) و امیرحسین عزت‌نژاد (کمانچه) نوازندگان این اثر هستند.

رامین راستاد، حشمت‌الله آرمیده و امیررضا صحرانورد از بازیگران و حسین سیدیان مدیر تصویربرداری، رضا یارمهری و امید چنگیزی دستیاران تصویر، مهرگان علوی مدیر تولید، سجاد اشراقی‌نیا دستیار تولید، سعید پیرهادی طراح صحنه و لباس، حمید پورپارسا دستیار صحنه، پوریا کریمی طراح و اجرای گریم، بهنام معطریان عکاس و مهدی اسدی‌تبار طراح پوستر و لوگو از دیگر عوامل این نماهنگ هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند