دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

باکس آفیس ایران :  دومین نمایشگاه صنعت موسیقی روزهای چهارم تا هفتم تیر جاری در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با در برگرفتن گروه‌های کالایی شامل تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه‌کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: به دنبال برگزاری موفقیت آمیز نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی ماه سال گذشته برگزارشد، برنامه ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج شدمیلاد تهران برگزار شود.

وی در رابطه با انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام‌شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف‌شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی ازتاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند