احسان یاسین : شما برای من به این کنسرت نیامدید!

به گزارش باکس آفیس ایران، احسان یاسین، خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای موسیقی پاپ در اولین روزهای عید نوروز که با ایام ماه مبارک رمضان هم زمانی پیدا کرده است، شامگاه روز یکشنبه پنجم فروردین ماه تازه ترین کنسرت خود را از پس تولید چند تک آهنگ، نماهنگ و دیگر فعالیت هایش، در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار کرد.

وی چندی پیش بود که با شرکت در فصل سوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» و اجرای آثار معنوی و عرفانی توانست تا مرحله نهایی این برنامه راه پیدا کند و آرایی بالغ بر سه میلیون نفر از بینندگان و همچنین هیات داوران آن رقابت را جلب کند.

این خواننده پس از کسب موفقیت در برنامه استعدادیابی «عصر جدید» بود، که با حمایت تعدادی از مجموعه های فرهنگی هنری اقدام به تولید تک آهنگ ها و نماهنگ های متعددی کرد که این آثار نیز با استقبال خوبی مواجه شدند.

وی فروردین ماه سال ۱۴۰۲ بود که با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» روی صحنه تالار وحدت کنسرتی را برگزار کرد که این اجراها نیز با استقبال مخاطبان مواجه شدند.

یاسین بعد از انتشار نخستین آلبوم خود که اسفند ۱۴۰۱ منتشر شد، تاکنون چندین قطعه با نام‌های «گوشه‌ی شهر»، «جانیم سن سن»، «رویای بچگی من»، «مصطفی گیان»، «حبیبی قلبی» و «بی‌تاب» را منتشر کرده است. ضمن اینکه آثار او به صورت عمده به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی هستند، که البته در ۲ قطعه «جانیم سن سن» و «مصطفی گیان»، اجرا به گویش‌های کردی و آذری را نیز تجربه کرد که همین چند زبانه‌بودن باعث همکاری‌ و هم خوانی با هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی و امارات نیز شده است.

اما در تازه ترین کنسرت این خواننده که به دلیل نوع محتوای موسیقایی اش در حال و هوای کمتر تجربه شده ای پیش روی مخاطبان قرار گرفت، علاوه بر اجرای قطعاتی منتخب از آلبوم «ماه من» و تعدادی دیگر از آثار جدید و قدیمی خود، فضای متفاوتی را برای حاضران در سالن رقم زد.

این خواننده در ابتدای کنسرت خود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود، توضیح داد: شاید این کنسرت جزو معدود کنسرت هایی باشد که شما به خاطر خواننده در آن حضور پیدا نکردید، بلکه آمدید تا دل های خود را آرام کنید، حال دلتان را خوب کنید و با یک حال خوب از این سالن خارج شوید.

وی در بخش دیگری از کنسرت خود ضمن قدردانی از عرفان طهماسبی خواننده پرطرفدار این روزهای موسیقی پاپ، گفت: برخی از افراد در زندگی ما حضور دارند که حضورشان باعث تغییرات و تحولات مثبتی می شود. یکی از این آدم ها در زندگی من احسان علیخانی است که از شما می خواهم او را به واسطه حمایت هایش از من تشویق کنید.

«ماه من»، «دوستت دارم»، «بازم برگرد»، «تا ابد»، «مصطفی گیان»، «حبیب قلبی»، «ربنا»، «لایا دنیا»، «جانیم سن سن»، «ستایش»، «رفیق روز تنهایی»، «سلام علیکم»، آثار منتخب آلبوم «ماه من» و همچنین یکی از معروف‌ترین قطعه‌های سامی یوسف خواننده بین‌المللی به همراه برخی قطعات جدید که‌ به پنج زبان فارسی، انگلیسی، عربی، کردی و آذری اجرا شدند از جمله آثاری بودند که در این کنسرت با همراهی ارکستر «ثنا» و گروه کر و گروه دف‌ نوازی «مهرآواز»‌ پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.

حسین حقیقی خواننده موسیقی پاپ، علی طولابی دیگر خواننده برگزیده مسابقات استعدادیابی «عصر جدید»، داود کیم خواننده تازه مسلمان شده اهل کشور کره جنوبی، یاحا کاشانی ترانه سرا، مجتبی آله وردی ملقب به مجال از مهمانان ویژه اولین شب از کنسرت نوروزی – رمضانی احسان یاسین بودند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند