آرای جعلی «برنده باش» رسوایی به بار آورد

به دنبال افشای آرای مشکوک و بدون اطلاع مردم به برنامه «برنده باش» و جلو افتادن ناگهانی این برنامه در رقابت با «نود» دبیر جشنواره جام جام از توقف تمام مسیرهای ثبت رای گیری در این جشنواره تا بررسی کامل موضوع خبر داد

احمدی‌ افزادی ضمن اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای پیگیری این ماجرا بیان کرد: ما در دبیرخانه جشنواره «جام‌جم» هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم و طی جلسه‌ای به بررسی پیامک‌ها و موارد مرتبط با این قضیه می‌پردازیم و به طور جدی نسبت به این مساله اقدام خواهد شد.

او ادامه داد: ما همه مسیرهایی را که منجر به ثبت رای می‌شود بررسی کرده تا هر کجا اخلالی دیده شود جلوی آن را بگیریم و قطعا تلاش ما بر این است که تک‌تک رای‌های مردمی به دقت و با شفافیت و حساسیت حفاظت شود. وی اظهار کرد: حوزه انفورماتیک جشنواره «جام جم» در ساعت ۲۴ بامداد روز جمعه ۱۰ اسفندماه متوجه این اخلال در رای گیری‌ها شده و بلافاصله سیستم ورود آرا را بسته است.
.
دبیر جشنواره جام‌جم ضمن تأکید براینکه عوامل برنامه «برنده‌باش» در این اخلال هیچ نقشی نداشته‌اند، در پایان سخنانش بیان کرد: ثبت آرا همچنان متوقف است تا ما ببینیم مشکل چیست و از کجا این اتفاق رخ داده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند