کارگردان فیلم بی‌بدن: خانواده غزاله شکور حق دارند ناراحت باشند چون دخترشان دراین اتفاق فوت شده؛ اما ما هم از این پرونده سوءاستفاده نکردیم

باکس آفیس ایران : کنجکاوی و توجه به موضوع‌های جنایی حقیقتی است انکار ناپذیر. جنایت، خودکشی، ‌دار آویختن و… عناوینی هستند که به خودی خود رعب و وحشت از درون آنها ساطع می‌شود تا چه برسد به اینکه ماجرایی هم این وسط اتفاق افتاده باشد. در همین راستا فیلم‌هایی که به موضوع قتل و خشونت می‌پردازند طرفداران پر و پاقرص خود را دارند و مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کنند .

فیلم «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده که این روزها در سینماهای ایران نمایش دارد موضوع ملتهب قتل را دست‌مایه قرار داده است ، ‌قصه‌ای که بسیاری آن را به پرونده معروف غزاله شکور و آرمان عبدالعالی نسبت داده‌اند.

مرتضی علیزاده، کارگردان فیلم بی‌بدن گفت: فکر می‌کنم در سال گذشته بیش از هزار پرونده قتل وجود داشت که وجه اشتراک همه آنها این بود که زنی توسط برادر، پدر یا همسرش به قتل می‌رسید، یا مثلا در چند درصد از پرونده‌ها قاتل منکر اعتراف خود می‌شود؟همین چند وقت پیش بود که قاتل آقای مهرجویی منکر اعترافات خود شد.

می‌خواهم بگویم تمام این موارد اشتراکی در اکثر پرونده‌ها وجود دارد، یعنی قاتل توسط خانواده به قتل می‌رسد، منکر قتل می‌شود و… اما نکته‌ای که وجود دارد این است که هر پرونده‌ای که ضریب رسانه‌ای بالاتری داشته باشد زودتر به ذهن مخاطب متبادر می‌شود به نظرم این فقط خطای دید است و داستان پرونده خانم غزاله شکور مدنظر ما نبوده است.

در هر صورت آنها حق دارند ناراحت باشند چون دخترشان دراین اتفاق فوت شده اما واقعا این گونه نبوده که ما از پرونده قتل دخترشان استفاده کرده باشیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند