سه فیلم عاشقانه ۲۰۲۳

باکس آفیس ایران : در این مقاله می‌خواهیم بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳ اشاره کنیم. سال ۲۰۲۳ به نوعی بهترین سال برای فیلم بازان بود و شاهد اکران فیلم های مختلف از فیلم سازان مختلفی در این سال هستیم. با این وجود ژانر رمانتیک و عاشقانه عناوین زیاد را به خود ندیده است و اکثر فیلم های این ژانر در سال جاری با استقبال چندانی مواجه نشده‌اند. البته این اتفاق دلیلی بر نبود فیلم های رمانتیک خوب جدید نیست و همین موضوع باعث شده تا در ادامه به معرفی بهترین فیلم های عاشقانه خارجی بپردازیم.

 

فیلم ها

  • فیلم Rye Lane
  • فیلم Faraway
  • فیلم You Hurt My Feelings

 

لیست بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳ را با فیلم Rye Lane آغاز می‌کنم که داستان آن در شهر لندن جریان دارد؛ جایی که یک دختر و پسر پس از اتمام روابط قبلی، با یکدیگر آشنا شده و یک روز جذاب و پر ماجرا را در شمال لندن سپری می‌کنند. برای تماشای این کمدی رمانتیک تنها به ۱ ساعت و ۲۳ دقیقه زمان نیاز دارید. میانگین نمرات فیلم Rye Lane در وب‌سایت متاکریتیک برابر با ۸۳ است که نشان از استقبال خیلی خوبی منتقدین از این اثر دارد.

 

 

فیلم Faraway داستان زنی به نام زینب را روایت می‌کند که زندگی غمگینی را سپری کرده و لذتی از آن نمی‌برد. او برای رهایی از این شرایط، به خانه‌ای که سال‌ها پیش مادرش در یک جزیره خریداری کرده بود، سفر کرده تا شروعی دوباره را تجربه کند. این سفر فرصت‌های جدیدی را برای او فراهم کرده و باعث می‌شود تا او اتفاقات خوبی را تجربه کند.

 

فیلم You Hurt My Feelings از جمله بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳ است که چاشنی طنز را درون خود دارد. داستان این فیلم حول محور یک زوج جریان دارد که زمان زیادی از شروع زندگی مشترک آنها می‌گذرد. مشکل بزرگ و اصلی این زوج از زمانی آغاز می‌شود که بث به طور اتفاقی نظر صادقانه همسرش دان را در مورد کتاب جدیدش می‌شنود. فیلم You Hurt My Feelings موفق به کسب نمرات خیلی خوبی از منتقدین شده و در حال حاضر میانگین نمرات آن در متاکریتیک برابر ۸۲ است.

 

 

 

تا اینجا سعی کردیم تا ۳ فیلم عاشقانه ۲۰۲۳ را به صورت مختصر به شما معرفی کنیم. نظر شما در مورد فیلم های معرفی شده چیست؟

به نظر شما چه فیلم های دیگری باید در لیست بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳ باشند؟

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند