حسین همایون‌فر

پخش مجموعه مستند «لبخند بزن رزمنده» از شبکه دو

به گزارش باکس افیس ایران: مجموعه مستند «لبخند بزن رزمنده» به تهیه‌کنندگی حسین همایون‌فر محصول گروه مستند روایت فتح شامگاه شنبه ۱۸ تیرماه و روز یکشنبه ۱۹ تیر روی آنتن می‌رود.

مجموعه مستند «لبخند بزن رزمنده» به تهیه‌کنندگی حسین همایون‌فر و کارگردانی میثم بابایی محصول گروه مستند روایت فتح شامگاه شنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود و روز یکشنبه ۱۹ تیر ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تکرار این مستند نیز پخش می‌شود.

مجموعه مستند «لبخند بزن رزمنده» به تهیه‌کننده حسین همایون‌فر به همراه تعدادی از مستندسازان جوان به سراغ رزمندگانی که در ایام هشت سال دفاع مقدس چه در خط مقدم و چه در دوران اسارت و اردوگاه‌های بعثی باعث ایجاد روحیه و نشاط در بین سایر رزمندگان می‌شدند رفته و از هرکدام پرتره خاص و منحصربه‌فردی را تولید کردند. این مجموعه که در روزهای همه‌گیری کرونا ضبط و تولیدشده است پس از وقفه‌های چندین‌باره به دلیل شیوع این ویروس منحوس ابتلای برخی از سوژه‌ها درنهایت بعد از چندین ماه تدوین و ضبط آماده پخش شد.

از سایر عوامل این مستند می‌توان به تهیه‌کننده: حسین همایون‌فر، تدوین، تصویر و کارگردانی: میثم بابایی، تحقیق و پژوهش: یوسف شمشیری، صداگذاری آرش قاسمی، مدیر تولید: علیرضا کماسی عنوان‌بندی: محمدجواد آشتیانی اشاره کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند