مجتبی حیدری

«قهرمان‌های معمولی» جلوی دوربین رفت

به گزارش باکس افیس ایران:  تولید مجموعه مستند «قهرمان‌های معمولی» به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری که زندگی قهرمانان خاموش جامعه را روایت می‌کند، آغاز شد.

تولید مجموعه مستند «قهرمان‌های معمولی» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز مستند و تلویزیونی سوره به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری با پرداختی به قهرمانان خاموش جامعه کلید خورد.

این مجموعه مستند که کارگردانی آن را مجتبی حیدری، مهدی رشوند، محمدحسین شاهقلی و محمدصادق بکتاشیان برعهده دارند، سعی دارد به سراغ افراد تاثیرگذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی برود؛ افرادی ‌که عجیب و غریب نیستند اما بیشتر از توانشان با وجود همه مشکلات و شکست‌ها تلاش می‌کنند تا رشد کنند و روی پای خود بایستند.

«قهرمان‌های معمولی» قصه ورزشکاران، کارآفرینان، فعالان حوزه گردشگری، فعالان محیط‌زیست و … را روایت می‌کند که کمتر نامشان شنیده شده است. قصه کسانی که بدون برخورداری از امکانات زیاد، بر همه مشکلات و شکست‌ها غلبه می‌کنند و سعی در پیشرفت خود و اطرافیان‌شان دارند.

«قهرمان‌های معمولی» که به مجری طرحی آژانس مستند سو تولید می‌شود، در ۱۳ قسمت طراحی شده و برای پخش از رسانه ملی آماده می‌شود. مجتبی حیدری پیش از این مستند «من زنده برگشتم» را با روایتی ملتهب از سوخت‌برهای سیستان و بلوچستان در همکاری با مرکز مستند و تلویزیونی سوره تولید کرده بود که برای نخستین بار در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت به نمایش درآمد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند