حوریه مقدم

بازی در فیلم «قاسم» نوعی ساختارشکنی بود

به گزارش باکس افیس ایران: حوریه مقدم بازیگر فیلم «قاسم» که مضمونی برگرفته از انتظار مادر یک شهید دارد، گفت: بازی در این اثر برایم اتفاقی جدید و ساختارشکنی محسوب می‌شود.

حوریه مقدم با اشاره به پایان بازی خود در تله فیلم قاسم، اظهار داشت: این فیلم به زندگی یک مادر شهید می‌پردازد و خوشحالم در این اثر به ایفای نقش پرداختم.

وی با بیان اینکه قاسم به زودی برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود، توضیح داد: در این فیلم نقش دختری کولی را بازی می کنم که در یک سیر و تحت تاثیر اتفاقاتی، سعی می کند بار دیگر به خودش برگردد و از فضای منفی دور شود.

این بازیگر که تجربه ایفای نقش در سریال‌های کامیون ، زیرخاکی ، طلاق و فیلم سینمایی زندانی ها را دارد، گفت: همواره زندگی شهدا و انتظار مادران شهید جز سوژه‌های منحصر بفرد برای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی محسوب می‌شوند و قصه این آدم ها تنوع و گستردگی بسیاری دارد.

مقدم با بیان اینکه به عنوان یک پزشک امیدوار است بیش از پیش به چنین آثاری در تلویزیون و سینما پرداخته شود تاکید کرد: قاسم روایت یک مادر است؛ مادر شهیدی مفقود الاثر که همچنان در انتظار است فرزندش را ببیند. مادری که از جنس مردم است و مردم او را درک می کنند و با او نفس می کشند.

در خلاصه داستان فیلم قاسم آمده است: مادر شهیدی مفقودالاثر بعد از گذشت سال‌ها همچنان منتظر بازگشت پسرش است و هنوز برای برگشتن پسر اجرای تعزیه نذر می کند.

این فیلم حوالی تهران فیلمبرداری شده و رضا ایرانمش ، بابک نوری ، فاطمه مرتاضی ، علیرضا درویش دیگر بازیگران این اثر به کارگردانی قاسم عرب هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند