فیلم

گزارشات غیررسمی از «جوکر ۲»

به گزارش باکس افیس ایران: یک افشاکننده اخبار سینمایی در پستی درباره دنباله فیلم «جوکر» نوشت: در این فیلم شاهد ظهور چندین جوکر خواهیم بود.

خبر ساخت دنباله‌ای بر فیلم جوکر (Joker) هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما با توجه به موفقیت بزرگ قسمت اول در همه ابعاد، می‌توان آن را یک فرض مسلم در نظر گرفت.

از آنجایی که تاد فیلیپس کارگردان جوکر در ساخت این فیلم از دنیای داستانهای کمیک فاصله گرفته، حدس داستان قسمت دوم کار سختی است. با این حال دنیل ریچمن که به افشای اطلاعات درباره فیلم‌های موردانتظار و گیشه‌پسند شناخته می‌شود، در یک پست جدید مدعی شد جوکر ۲ با چندین شخصیت جوکر به سینماها می‌آید.

ریچمن می‌گوید در پی شورش خشونت‌بار در شهر گاتهام که طی آن مردم به خیابان‌ها ریختند و توماس و مارتا وین را به قتل رساندند، در دنباله این فیلم شاهد ظهور چندین جوکر به تقلید از جوکر اصلی، آرتور فلک، خواهیم بود.

براساس اطلاعات افشا شده توسط ریچمن، استودیو فیلمسازی برادران وارنر در حال حاضر به دنبال یک جوکر جدید بوده و هنوز تصمیم نگرفته که این جوکر باید سن‌وسال‌دارتر باشد یا جوان‌تر.

اگر تصمیم با استفاده از جوکری با سن بالاتر باشد، ظاهرا جیم کری یکی از گزینه‌هاست. البته ریچمن می‌گوید کری احتمالا نقش جوکر را برای دنیای بتمن ساخته مت ریوز ایفا خواهد کرد.

هر چه باشد ظاهرا خط داستانی مبتنی بر وجود چندین جوکر، برای جوکر ۲ تصویب شده است. اگر یادتان باشد فیلیپس پاییز سال گذشته پس از اکران جوکر این ایده را مطرح کرد که آرتور فلک آن جوکر واقعی نیست که در ادامه به دشمن درجه یک بتمن تبدیل می‌شود. به این ترتیب منطقی به نظر می‌رسد اگر این کارگردان در قسمت بعدی با معرفی نسخه‌های دیگری از این شخصیت منفی بر پیچیدگی داستان بیفزاید؛ یکی از این جوکرها نیز ممکن است همان دشمن بزرگ شوالیه تاریکی باشد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند