کالین فارل می‌گوید؛ بازیگران ایرلندی در هالیوود می‌درخشند

به گزارش باکس آفیس ایران به نقل از هالیوود ریپورتر، کالین فارل ایرلندی می‌گوید چیزی جز عشق برای کشورش ندارد و به موفقیت اخیر بازیگر هم وطنش در هالیوود افتخار می‌کند.

فارل که ایرلندی است در مصاحبه‌ای جدید گفته است: ما خیلی بیشتر از وزن خود مشت می‌زنیم؛ در حالی که یک کشور پنج میلیون نفری هستیم و فقط از طریق موسیقی، داستان، شعر، فیلم و تئاتر وجود خود را اعلام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: حس می‌کنم هم‌وطنانم «اهمیت داستان» را درک می‌کنند و داستان‌ها و تعاریفی که با آن خودمان و دنیای اطرافمان را درک می‌کنیم، برایشان مهم است.

ماه پیش کیلین مورفی، بازیگر «اوپنهایمر» نخستین بازیگر ایرلندی تاریخ شد که اسکار را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کرد. وی روی صحنه گفت: من یک ایرلندی بسیار مغرور هستم که امشب اینجا ایستاده‌ام.

بازیگران دیگر ایرلندی نیز در هالیوود خود را اثبات کرده‌اند که بری کیوگن، اندرو اسکات، کری کاندون و پل مسکال از جمله آنها در سال‌های اخیر هستند و به بازیگران قدیمی‌تری چون سرشا رونان، لیام نیسن، مایکل فاسبندر، برندان گلیسون و دامنل گلیسون و البته خود کالین فارل پیوسته‌اند.

فارل در مورد هم‌بازی خود بری کیوگن در فیلم‌های «کشتن گوزن مقدس» و «اشباح اینیشرین» گفت: بری هر بار دارد یک کار شگفت‌انگیز می‌کند. من او را هفته پیش پس از نزدیک به یک سال دیدم و دیدنش فوق‌العاده بود.

ایرلند علاوه بر استعدادهای فراوانی که روی پرده دارد، مرکز فیلم پررونقی برای هالیوود است و «اسکرین ایرلند» پس از سال‌ها فعالیت، سال ۲۰۲۴ را با بودجه ۴۲ میلیون دلاری آغاز و از ژانویه تولید ۴۰ پروژه را شروع کرد.

کالین فارل که از بازیگران سینمای بریتانیا و هالیوود است، پس از بازی‌های تحسین برانگیز در «خرچنگ» ۲۰۱۵ و «کشتن گوزن مقدس» در سال ۲۰۱۷، برای بازی در «اشباح اینیشرین» یکی از نامزدهای اسکار ۲۰۲۲ بود. وی جوایز متعددی از جمله ۲ جایزه گلدن گلوب در کارنامه دارد و سال ۲۰۲۰ از سوی آیریش تایمز پنجمین بازیگر سینمایی برتر ایرلند نام گرفت. مجله تایم سال ۲۰۲۳ او را یکی از ۱۰۰ شخص تاثیرگذار جهان نامید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند