فیلم

پیش‌درآمد «بچه رزماری» رومن پولانسکی در یک قدمی پرده نقره‌ای

به گزارش باکس افیس ایران: استودیو پارامونت پیکچرز فیلم جدیدی ساخته که براساس شواهد موجود، پیش‌درآمدی بر فیلم ترسناک «بچه رزماری» خواهد بود.

اوایل سال جاری میلادی اعلام شد جولیا گارنر، ستاره سریال اوزارک، قرار است در یک فیلم جدید به نام آپارتمان ۷A (Apartment ۷A) بازی کند. آن زمان چیز زیادی درباره این فیلم نمی‌دانستیم اما حالا وبسایت بلادی دیسگاستینگ/Bloody Disgusting گزارش داده که نه تنها ساخت این پروژه به پایان رسیده بلکه گفته ها حاکی از آن است که این فیلم پیش درآمدی بر فیلم ترسناک و کلاسیک بچه رزماری (۱۹۶۸) ساخته رومن پولانسکی خواهد بود.

این پیش‌درآمد درباره زنی است که گفته می‌شود مدت کوتاهی پس از ملاقات با همسایه جدیدش، رزماری وودهاوس، خود را از طبقه هفتم ساختمان محل سکونتش به پایین پرت کرده است.

بچه رزماری یکی از معروف‌ترین فیلم‌ها در ژانر وحشت است که به محض اکران با استقبال گرم مخاطبان روبه‌رو شد و فقط در آمریکا ۳۰ میلیون دلار فروش کرد

در فیلم بچه رزماری که براساس رمانی از آیرا لوین ساخته شد، گای و رزماری وودهاوس به آپارتمانی در ساختمان برمفورد نقل مکان کرده و در کوتاه زمان با گروهی از همسایگان عجیب و غریب رابطه دوستانه برقرار می‌کنند. کمی بعد رزماری باردار می شود و پس از تجربه برخوردهای عجیب و سمپاشی‌های ذهنی توسط همسایگانش، حس می‌کند جان فرزندش در خطر است. وی همچنین در این ساختمان با زنی جوان به نام تری جیونوفریو ملاقات می‌کند که چندی بعد با پریدن از ساختمان دست به خودکشی می‌زند.

احتمال می‌رود فیلم آپارتمان ۷A بر داستان تری تمرکز داشته باشد. تری و رزماری در رختشورخانه ترسناک ساختمان با هم ملاقات می‌کنند. رزماری که به تری زل زده بود از رفتارش عذرخواهی کردهت و می گوید او را با یک بازیگر اشتباه گرفته است. تری در مقابل خود را معرفی کرده و اعتراف می کند در حال ترک است و زوج مسن طبقه هفتم به او پناه داده‌اند. کمی پس از این دیدار گفته می شود تری خود را از طبقه هفتم ساختمان به پایین پرت کرده است. بنابراین شباهتهای غیرقابل انکاری میان داستان این کاراکتر با داستان فیلم جدید پارامونت وجود دارد.

بچه رزماری یکی از معروف‌ترین فیلم‌ها در ژانر وحشت است که به محض اکران با استقبال گرم مخاطبان روبه‌رو شد و فقط در آمریکا ۳۰ میلیون دلار فروش کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند