پخش دنباله WandaVision در سال ۲۰۲۶ میلادی

باکس آفیس ایران :با قاطعیت می‌توان گفت که یکی از پتانسیل‌های هدر رفته دنیای سینمایی مارول به شخصیت ویژن با نقش آفرینی پل بتانی مربوط می‌شود؛ شخصیتی که در ابتدا به عنوان جارویس در فاز نخست معرفی شد و سپس به یکی از قدرتمندترین موجودات دنیای کمیک بدل گشت که در کمال تعجب و ناامیدی، استودیو مارول بهره چندانی از آن نگرفت و برای آخرین‌بار نیز در مجموعه تلویزیونی WandaVision (وانداویژن) به همراهی الیزابت اولسن وقایعی پرفراز و نشیب را رقم زد و به عنوان ویژن سفید در آسمان ناپدید شد و تا به امروز خبری از او نبوده است. البته که طی سال‌های گذشته بحث ساخت پروژه‌ای اختصاصی حول محور ویژن سفید مطرح بوده تا بلکه از پتانسیل‌های وی در MCU به نحوه صحیح استفاده شود.

حال پس از مدت‌ها انتظار بالاخره ساخت پروژه اختصاصی ویژن توسط استودیو مارول تایید شده که به عنوان نخستین مجموعه تلویزیونی MCU در سال ۲۰۲۶ میلادی از طریق سرویس استریم دیزنی‌پلاس به پخش در خواهد آمد. نکته حائز اهمیت این پروژه تلویزیونی به حضور تری ماتلاس در قامت سازنده و شورانر محسوب می‌شود که فردی باتجربه در این مدیوم به شمار رفته و در ساخت آثار مشهور و مخاطب پسندی نظیر Nikita و ۱۲ Monkeys مشارکت داشته است. اثری که به عنوان دنباله مستقیم وقایع WandaVision محسوب شده و دلیل غیبت ویژن را توصیح خواهد داد.

در گذشته شایعه ساخت پروژه‌ای به نام Vision Quest مطرح شده بود که پس از گذشت مدتی به باد فراموشی سپرده شد و این تصور ایجاد گشت که استودیو مارول بیخیال ساخت آن شده است. با این حال خوشبختانه ویژن با سریال اختصاصی خود بازمی‌گردد تا نبود خود در طی این مدت را برای طرفدارانش جبران نماید و طبق شایعات منتشر شده، برای به دست آوردن خاطرات گم شده و وجه انسانی خود به ماجراجویی جذاب و هیجان انگیزی قدم بگذارد. سریالی مورد انتظار و مهم که برای پخش در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۶ میلادی برنامه شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند