بلید

واکنش اسنایپس به انتخاب ماهرشالا علی برای نقش «بلید»

به گزارش باکس افیس ایران: در پی انتشار خبری مبنی بر انتخاب ماهرشالا علی برای ایفای نقش «بلید»، وسلی اسنایپس بازیگر قبلی این نقش اظهار نظر کرد.

ماهرشالا علی قرار است چند سال دیگر نقش بلید، را بازی کند. اخیراً نظر اسنایپس (بازیگر قبلی بلید) در مورد بازسازی این فیلم با حضور علی پرسیده شد. او به صراحت اعلام کرد که از این بازیگر حمایت می‌کند.

اسنایپس گفته است: من به عنوان بلید راه نمی‌روم و به این شخصیت وابسته نیستم. هیچ حس عاطفی نسبت به بازی نکردن در نقش بلید ندارم و تنها توصیه من به ماهرشالا علی این است که از آسیب رساندن به خود خودداری کند و تا زمانی که در این نقش بازی می‌کند، از آن لذت ببرد.

اسنایپس تنها بازیگری بود که نقش بلید را در سری فیلم‌های مربوط به این شخصیت بازی کرد. از آنجا که این فیلم مانند «مرد عنکبوتی» و یا «چهار شگفت‌انگیز» به طور مداوم بازسازی نشده است و مانند سری فیلم‌های «انتقام جویان»، «داستان‌های بلند» و وابسته به فیلم دیگری نیست، هیچکس نمی‌داند نسخه جدید بلید چگونه خواهد بود.

هر زمان که بلید، جدید منتشر شود، نحوه تأثیرپذیری بازیگر از کاراکتری که آن را بازی کرده است، مشخص خواهد شد؛ اما باید تا زمان انتشار فیلم منتظر ماند و دید ماهرشالا علی چگونه از پس این شخصیت بر خواهد آمد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند