هری استایلز

همکاری احتمالی هری استایلز و برد پیت !

به گزارش باکس افیس ایران: چهارشنبه بعد از اینکه خبر همکاری احتمالی هری استایلز و برد پیت در یک فیلم توسط یک منبع بین المللی منتشر شد، توفانی در اینترنت به پا شد!

به نظر می‌رسد که قرار است این دو بازیگر محبوب در درام «سریعتر، ارزان تر، بهتر» نقش ایفا کنند. این درام، کارگران و نیروهای انسانی را به تصویر می‌کشد که کم کم جای خودشان را به هوش مصنوعی و روبات‌ها می‌دهند.

این فیلم را دن گیلروی نوشته و کارگردان خواهد کرد که پیش‌ از این با فیلم «خزنده شب»(Nightcrawler) با بازی جیک جیلینهال، رومن جی ایزرئیل و الکساندر واشنگتن، شناخته شده بود.

گیلروی در مصاحبه ماه ژوئن با Deadline این پروژه جدید را «یک فیلم عظیم با چندین راوی، که بیش از دو دهه را در چندین مکان به تصویر می کشد» خطاب کرد. بنابر این مشخص نیست که آیا برد پیت و خواننده سابق گروه وان‌دایرکشن با هم صحنه‌های مشترکی خواهند داشت یا در قسمت‌های متفاوت داستان حضور خواهند داشت.

این خبر در وب سایت Vértice Cine منتشر شد و قرار است این پروژه بخشی از بودجه خود را با واگذاری حقوق پخش ایتالیایی و آمریکای لاتین‌ این فیلم در بازار مجازی کن تامین کند.

در حالی که هیچ تأیید رسمی از فیلمساز وجود ندارد، اما سایت Vértice خلاصه داستان و تصاویر هری استایلز و برد پیت را منتشر کرده است.

بعد از انتشار این خبر، هم نام فیلم و هم این دو بازیگر در توییتر «ترند» شدند و موجب هیجان طرفداران این دو بازیگر شد!


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند